Neo 17 månader



Idag blir bustrollet 17 hela månader! =)
(Här i sina nya sandaler)
Snart 1,5 år!

Han kör på samma storlek, 86, fortfarande. Samma storlek, som förr, på blöjor.

Äter otroligt bra!!

Två till tänder däruppe har kommit fram.

Sover en till två ggr per dag beroende på när han kliver upp. Sover hela natten i sitt rum, och somnar helt själv.

Busig som få och det kommer mer och mer ord.

Världens sötaste kille helt enkelt! =)

Idag kom mamma hit och skötte lilleman medan jag och brorsan sålde fika på MSSK-matchen.
Fikat gick åt bra och alla muffins jag skulle bjuda laget på, tog slut :P
Men kul var det! =)
Tusen tack, mamma, för hjälpen! :)

Nu tror jag vi tar helg, lång-helg nu och Jocke är ledig ändå tills på tisdag. Grymt skönt!!
Jag jobbar dock min sista lördag på lördag men det ska bara bli kul! :P

TREVLIG HELG!! =)





Kommentarer
Postat av: Kicki

Sötkillen :) Och så himla snygg keps! :D



Kraaaaam

2011-06-02 @ 15:35:41
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Tuffaste killen i stan ! Och sötaste också :)

1000 tack för att jag fick sköta gullstruten ! Världens mysigaste jobb ♥ ♥ ♥



Syns imorrn !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-06-02 @ 16:58:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0