Dagis-träff

Nu är vi hemma efter en rolig dag. Har hunnit med en snabb-visit till Ida, Lilja och Peter , handla inför midsommar och hunnit hälsa på dagiset!

Världens bästa Jocke, som sagt att han inte fick ledigt från jobbet, överraskade mig och kom hem för att hinna följa med.
SNÄLLAST!!
Och tur var väl det, för hon pratade i 50 minuter och Neo ville väl sitta still i 5 sekunder! Så då Jocke och Neo kollade in hela stället, lyssnade jag på infon!

Allt känns hur bra som helst, jätte-fint dagis, jätte-fin personal och dom inriktar sig på otroligt bra saker. Sen att jag träffa Emma Bergvall, en otroligt fin brud jag gått med på högstadiet och gymnasiet, som också jobbar där var ju helt suveränt. :)

Men nog kniper det i både mamma-och pappahjärtana våra då vi tänker på att lämna honom...men det ska nog gå bra...Tur det är två månader dit! :P

Måste ju bara få visa bild på i fredags på coolingen:





:)

Sen hittar jag ju honom ibland mysandes på konstiga ställen:



:)

Jag kan meddela att mina pizzabullar från igår nästan är slut. Båda mina grabbar gillade dom:


Med svamp och med skinka!

Jag blev väldigt sugen på att baka vanliga bullar, så jag tror jag ska ta en dag då Jocke är hemma och ladda upp lite. Är liiiite svårt att baka mycket med en duracell-kanin som hinner överallt :)

Som imorse!!
Jag satt på toa (kan säga att jag hann sitta fem sekunder) innan jag hörde en lycklig unge göra något bus!!
Sprang ut och hittade honom:



Han var VÄLDIGT nöjd!! =)

Nu har jag fått hem nagelklistermärkena som jag och Edith beställt. Ska bli spännande att pröva dom =)
Hittade en massa coola med döskallar på men då inte dom gick beställa av någon anledning blev det dessa, som en test:




Syns kanske inte jätte-bra men jag ska fota min hand då det är klart :P
Blir nog nästa vecka då man vill vara lite fin till bröllopet på lördag! :)

Nä, nu blir det att se sista avsnittet av Game of Thrones!

Och imorrn blir det Jävre!

Ha d!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Blev det Trädgårdens dagis för Neo eller?

2011-06-21 @ 19:31:22
Postat av: EVA

Sötaste sötnosen !!! Ja han är snabb...hehe !



Syns himla gärna imorrn !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-06-21 @ 21:23:16
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Så skönt att dagiset känns bra!

Dom där pizzabullarna såg jäkligt goda ut! :P

Kraaam!

2011-06-22 @ 17:42:44
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0