Sommarlov :)

Imorrn blir Neo 1,5 år!
Tiden går..
Helt galet att vi har en 18 månaders son alltså.
Ibland är det så att jag måste nypa mig i armen för att fatta att jag är mamma till världens finaste kille.




Har inte så mycket nytt att skriva om Neo i utveckling. Han kämpar på med lite små ord här och där. Äter som vanligt bra och sover jätte-bra.
Är som vanligt en grymt rolig, busig, lurig och enormt energisk kille som ALDRIG, och jag överdriver inte, sitter still. :)

Måste få passa på att skicka ett STORT GRATTIS till min svärfar som idag fyller år :)



Igår efter mitt pass (Tomme och Kicki fick rycka in som barnvakter: Tuuuuusen tack :))gjorde jag mina naglar inför denna helg, är gode nöjd:

Inte jätte-bra bild med ändå :P

:)

Nu, mina vänner, har jag tänkt ta en liten blogg-paus.
En sommar-paus!
Får se om jag håller detta, men jag har så mycket att se framemot denna sommar och får göra en summering sen.

Snart får min underbara Jocke semester. ♥

lördag ska vi på Sara och Johans bröllop. :)


(Hoppas det var okej att jag la upp denna, annars tar jag bort den, Sara! :))

Ska bli sååå kul!! =)

Nästa helg ska vi på min fina väns Jotta och hennes Magnus bröllopsfest!


Det ska också bli hur kul som helst!! :)

Sen, denna sommar, väntar den otroligt efterlängtade Spanien-resan!!!

Tack för alla era fina kommentarer denna period :)

HA EN UNDERBAR SOMMAR!!!
Det ska vi ;P



:)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha men jaa, vi höll ju på att skratta ihjäl oss :) grymt tur att barn inte associerar på samma sätt :P



Fan va kul med bröllop! :) Då lär vi ju höras imorrn! ;)



Kraaaaam

2011-07-01 @ 16:33:26
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Glad sommar tjejen!=)

Det är svårare än vad man tror att ha uppehåll!=)

Kraam!

2011-07-01 @ 20:11:52
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: jonna

Ja det går allt undan.. Han r så söt :) trevlig sommar! Kram..

2011-07-01 @ 23:19:47
Postat av: Sara

Vad tiden går fort! Redan 18 månader! :O

Jag är kass när det gäller allt med datorer och tekniska saker så bloggen har Johans kusin fixat åt mig! :P Tur man har snälla människor runt omkring sig! ;)

Haha...jag laddar åxxå för februari! Kommer bli kul! :D

Trevlig sommar!

Kraaaam!

2011-07-06 @ 00:41:02
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men klart jag gjorde, saknar ju min partner in crime!! :) Hoppas vi hinner styra upp nån dag innan ni drar till Spanien :D Tisdag kanske? Så får väl Jocke ha dig på onsdag då om han måste ;)

Kraaaaaaaaaam

2011-07-07 @ 19:26:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Bokat! :)))

Kraaaaam

2011-07-07 @ 22:00:18
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Madde

Det som är skönt är att jag inte känner någon smärta alls nu :)

När var det ni skulle fara till Spanien?

Kramar!

2011-07-12 @ 08:40:24
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0