Min fina Kicki :)

Igår var ju tanken att vi skulle ha förfest här innan utgången på PDOL. Men lillemannen hade fortfarande feber och hostade så vi var tvungen att ställa in det. Besviken var jag, som tusan, men Neo går alltid först.
Jocke hade sen längre planerat in sin klassfest som han for på.

Och det bästa av allt var att världens finaste Kicki sålde sin biljett för att spendera sin kväll med mig och Neo istället för pdol!!!!
Snacka om en riktig vän!
Jag blev så glad att jag grinade :)
Du är bäst, Kicki!




Det slutade med mycket godis, ostkrokar, chips och "några" öl, Neo tjorvade lite under hela kvällen, men det slutade med att vi hade en riktigt awesome kväll! =)
Tuuuuuusen tack, Kicki!

Nu ska jag passa på att visa lite bilder från mitt kalas;

Smörgåstårtan, gjorde ju för mycket som vanligt:


Grymt god blev den då om jag får säga det själv :)

Nutella-muffins:



Blåbärsmuffins, morotskakemuffins, dumlekakor och chokladbollar:



Fullt i kylen:


:)

Av pappa, Deciree och Gabriel fick jag denna UNDERBARA jumpsuit-one-piece:



GRYYYYMT skön och snygg!!
Har redan haft den varje kväll sen jag fick den :) :) :)

Sen fick jag även dessa av Gabriel, tyckte jag skulle få jobba lite :P


:)

Neo fick även denna bok (som han för övrigt "läser" jämt och pekar på dom häftiga bilarna) av pappa, Decirée och Gabriel:



Dessa extremt coola tröjor fick jag av Tomme och Kicki :)



Ni vet väl hur mkt jag älskar Toad?? :)



:)

Och klockrena biobiljetter av mina polare, Madz och Kattan:



Och denna fina kaffe-burk från Koziol av Jotta och Magnus:



Och en välbehövlig slant av mormor och morfar! =)

TUUUUUUUUUUUUSEN TACK, till alla som kom och uppvaktade mig!!
Ni är för snälla, hela högen! =)

Jag hade gjort mina naglar inför helgen, med lite läckra klistermärken:





:)

Men som sagt, lilleman har varit en liten sjukling och jag vill verkligen ta ifrån han all feber och göra honom frisk...





Men glass är gott då man är sjuk. :)

Nu ska jag gå och ta hand om lilleman och mig själv (har själv fått lite feber)..

Ha en grymt bra söndag-kväll mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Rolle

one-piece !! Den e säkert skön...men så jääävla fult!! :-))

2011-08-01 @ 18:47:39
Postat av: Anonym

Hahaha, den är skönast!! =) =)

2011-08-01 @ 19:17:26
Postat av: Sara

Vad synd att Neo blev sjuk då du skulle ha fest! Ni får ha det någon helg framöver så kanske vi kan komma då istället! :P Hoppas Neo mår bättre nu iaf, inte kul när "småisar" är sjuka! :(



Så jäkla gott fikat ser ut och smörgåstårta är ju bland det bästa som finns! :)



Kraaam!

2011-08-01 @ 20:04:34
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Louise

Här sitter man lite halvhungrig å sjukt sötsugen, inte rätt blogg å gå in på ;P sjukligt gott det där fikat såg ut!!

2011-08-04 @ 23:31:55
URL: http://louisejonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0