Kalaset!

Shit vilket kalas det blev idag!!

För er som missat så har vi alltså firat Neo (1 år) och Edith (13 år).

Väldigt rolig dag! =)

Många härliga släktingar och vänner som kom!!
Vi rymdes tillslut i våran lägga, var över 20 pers här samtidigt! =)
Finns det hjärterum så finns det stjärterum! =)

TUUUUUUUSEN TACK till alla för alla fina paket och för att ni kom och fika!!

Ni är bäst, hela högen! =)

Nu kommer en massa bilder från kalaset:



Neos första tårta! =)





Mkt fika blev det och förutom allt jag gjort så hade mamma med sig tomte-bakelser också! =)
Vanlig tårta, marängtårta, chokladbollar, kokosbollar, muffins, bullar och brownies!





Neo fick såklart kladda själv och det var riktigt kul! =)





:)



Sin födelsedags-outfit! Pappas pojke kan man säga! =)



Tomas, Carola, Wille och Kevin!



Neo ville ju också leka med stor-grabbarna! =)
Då allt folk kommit kröp Neo in i sitt rum och stängde dörren!
Haha, han ville ha lugn och ro! =)



Brorsan, Emelie, Tomas, Rolle, Christer, Anneli, Christoffer, Kicki, Ronny, Anna, Liza, Antonia och halva farfar! =)



Mamma och födelsedags-barnet Edith!! Jag tror Edith är adopterad, för dom är ju verkligen inte lika! :P


Pappa, Decirée, Gabriel, Christoffer och nu är hela farfar med! =)

Här kommer alla paketen och jag vet vad Neo har fått av vem, och det vet ju ni som gett också!
Så jag skriver bara: ÄN EN GÅNG TUUUUUUUUSEN TACK, snälla ni!!! =)
Hur mkt fint som helst!!!! =)










Och en Nicke Nyfiken-film av Jotta och Magnus som jag glömde ta kort på! =)



Neo innan läggdags!
Han var gode trött och slocknade gode fort i sängen! =)

Tack, alla, för idag!
Nu blir det soffan innan vi också däckar i säng! =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket kalas!

2011-01-02 @ 21:02:14
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Louise

grattis i efterskott till Neo!! :) vad mycket fint han fick

2011-01-03 @ 11:20:14
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha va kul, vi körde precis samma stil till Herman blå text och egen tårta ätandes i blöja :-) Grattis i efterskott Neo!

2011-01-04 @ 13:24:59
Postat av: Anonym

Stina: Haha, fan vad coolt! =) Tack så mkt! =)

2011-01-04 @ 13:47:01
Postat av: Louise

menja jag vet. Det är ju du också fast du bakar fika och jag lagar barnmat, hehe :P

2011-01-04 @ 20:06:34
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Monica

Grattis till lilleman i efterskott! Helt galet att han hunnit fylla 1! Han var ju nyss en liten pjuklarv :)



Och tack för kommentaren! Känns jätteskönt att vara brunett igen! Just nu känns det då inte som att jag kommer bli blondin nån fler gång, men skulle inte förvåna mig om jag blir det nån gång ändå, trivdes bra som blond också.

Är så kul med lite förändring :)

Hoppas ni mår bra!

Kram!!

2011-01-06 @ 22:57:27
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0