Madz dikt!!

Emmeli önskade dikten som kommer från samma dikt-samling där jag skrev min dikt till Kattan. Denna har den alltid lika roliga Madz gjort. Kan säga att vi skrattade en hel del åt den!!

Madz dikt:

Uppväxt:

Du kommer ut ur din mor liten, skrikande. Då är du 0.
Snart är du 1, och börjar krypa smått på tå.
Det första ordet kommer när du är 2.
Då du är 3 börjar du gå.
Då du är 4 börjar du fira.
När du är 5 får du en vän.
När du är 6 får du göra ett blodtest.
När du är 7 är du sjuk.
Då du är 8 slutar du med potta.
När du är 9 är du snart 10.
När du är 11 gillrar du en fälla.
När du är 12 får du en boll.
Nu är du i tonåren och då läker såren.
Nu är du 20 och får en pojke som heter Hugo.
Tänk vad tiden går!!

Hahahaha, jag dööör än en gång!! =)

Jäklat bäst!
Vi var fruktansvärt duktiga på att skriva dikter vi :P :P




Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahahaha!! så bra ;)

2011-02-20 @ 11:39:21
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: emmeli

Tack, det där räddade min måndamorgon =)

2011-02-21 @ 10:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0