VAB



Vab idag igen!
Igår då Neo vaknade hade han 37.9 i feber...några timmar senare 38.9...Och imorse då han vaknade stod termometern på 40.0!!!
En matt kille har vi.
Har spytt lite slem också...
Men mest ligger vi i soffan och ser film.

Inte kul att se han så bedrövlig...Men killen har då hunnit med att dansa lite med alvedon i kroppen, så i vissa stunder kommer hans rätta jag fram. :)

Fick en utmaning av Elin som jag ska ta tag i nu; vad jag gjorde i december 2010:

1. Det mäktigaste var nog att Neo tog sitt allra första steg!!!! Och fick vara med om sin första jul! Måste säga att julen blir så otroligt mycket mysigare med barn. :)

2. Jag fick en sjukt lyxig shopping-dag med världens bästa Jocke där jag fick världens snyggaste ring, jeans och snyggaste mobilen: min HTC Desire. Plus en middag på Golden Dragon. ♥

3. Jul-knytis hos Jotta och Magnus!

4. Första festen hos oss på lääääänge hade vi också i december.

Det var väl det som var jätte-intressant! :)

Nu ska jag fortsätta mysa med min sjuka son...
Tar nog helg-ledigt från bloggen nu, blir middag hos mormor och morfar imorrn..ialla fall för mig, grabbarna får nog stanna hemma. :(
Sen jobbar jag lördag 7-16!
Har blivit bjuden på tjejfest med Kicki på kvällen men vi får se hur familjen och en själv mår, men annars ska jag nog dit...

Ha en trevlig helg nu!!!



Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Sötnosen ! Tur ni har Bilar...



Puss från mormor !!!



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-12-15 @ 09:30:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas han kryar på sig snart. Tycker ni har haft nog med sjukdomar..... KRAM!

2011-12-15 @ 17:15:11
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Madde "Dolly"

Jag ska be han överföra dessa inatt till dig.

Hur många storlekar vill du ha?

han får gärna ta bort ca 2 stycken

2011-12-15 @ 22:03:28
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Skönt att han mår lite bättre nu...det lät då verkligen så...hihi !



Syns hos mormor !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-12-16 @ 11:38:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0