Mitt sista inlägg....

... för detta år!! :)
Hur ska man sammanfatta detta år då...:


  • Neo fyllde 1 år!! :)
  • Jag började om som instruktör på Korpen.
  • SJUKT ROLIGA BRÖLLOP (och möhippor); bästa var då min bror och hans Kicki blev man och fru! Tillsammans med några andra dagar är det en av mina absoluta favoritdagar! Även Jotta och Magnus sa ja till varandra, likaså Sara och Johan. ♥
  • Neo fick sin första magsjuka och vi låg allihop... :(
  • Neos första utlandsresa: Spanien med oss såklart och mamma och Edith!
  • Dagis började detta år då jag börja jobba (september)
  • Neo har varit sjuk MÅNGA ggr och fått två olika sorters feber..en vanlig och en Blixten-feber. :P
  • MASSA MYS med mina grabbar kan man lugnt sammanfatta detta år med!! =)

Ja, sen har det ju hänt mkt mer bra saker men det orkar jag inte gå igenom. Men även många dåliga händelser ute i världen och tyvärr många olyckor och tragedier...Men det ska vi inte tänka på nu!! Nu ska vi blicka framåt mot ett underbart härligt 2012!!

 

Nu är det snart helg igen! :)
Imorrn ska Neo få vara med sin farmor och farfar då vi jobbar och sen ska grabbarna käka middag där!
För mig är planerna: jobb 7-16, sen ska jag direkt efter jobbet träffa mina fina "gamla" klasskompisar Jenny och Maria. Ska bli så himla kul, är VÄLDIGT längesen jag fick surra med dom.

Efter en middag tillsammans med dom på Airbaillo, är jag bjuden till Jotta på vidare tjej-mys. :)

Lördag är det ju nyårsafton!! Knäppt nog har vi fortfarande inte bestämt nå planer än, så vi får väl se vad som händer helt enkelt.

Jocke är på träning nu och Neo sover så för mig blir det plocka brynen och måla naglar! Sen blir det att se lite tv. Det är min kväll!

Ha en underbar helg och TACK för detta år!!
Ser framemot ett år där det händer lyckliga saker varje dag för alla! Det vore något det!!





GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott Nytt År på er!!!

Kraaam

2011-12-29 @ 21:36:06
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja det har varit ett händelserikt år...igen ! Med mycket mys med älskade gullstruten ♥ ♥ ♥



Ni vet att ni ALLTID kan dyka upp här för lite nyårsfirande. Blir en del gomat kan jag nog lova ;)



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-12-29 @ 21:45:25
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken fin summering!



Gott nytt år till dig med! Kraaaaaaaam!

2011-12-31 @ 00:28:37
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0