En GOD lördag!!



Nu är vi hemma efter en grymt GOD eftermiddag i Jävre.
Jag stod för smörgåstårtan som vart riktigt god om jag får säga det själv. :P
Mamma hade gjort Leilas banoffee-paj och den var UNDERBAR!!!
Kicki: du skulle ha älskat den!!
Och massa gott fika som jag knappt orkade! :P

TACK, för en bra eftermiddag!!

Jag körde Jocke till Byske, där han ska spendera kvällen med grabbar och el clasico. Lilleman har fått lite feber så vi drog hem för mys.
Nu sover han och jag tar fram ostkrokarna och filten.
Mot soffan och film!!!

:)


(Fortfarande jätte-ont i halsen, så inge pass imorrn heller ... :( )

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååå dumma jobb! :P



Jag har fått nagelgrejerna och hunnit testa lite, men dom svarta tipparna var jätteglatta. Materialet gled typ av dom!! :/ Men nu har dom pillats bort och så satte jag bara svart gelé och silverdöskallar i 3D på mina egna. Känns som att det kan va nåt för dig fast vita döskallar kanske? :) Lägger nog ut på bloggen imorrn så får du se :) När ska vi boka in?



Kraaaaam

2011-12-11 @ 00:04:08
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Dagpass hela veckan och ledig fre-sön :) Nu har jag lagt ut bild.

2011-12-11 @ 10:12:29
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0