Mina älskade, gröna, öl-glas :)

Som lovat kommer här bilderna på presenterna från mamma och Edith! =)
(Glömde ta kort på alla tio trosorna jag också fått)




Sen kom mamma och Rolle förbi idag med en till present;
Hemma ääääälskar jag dessa glas och dricker alltid ur dom så jag fick fem stycken:



Sweeeet! =)
Tack, snälla ni!

Avslutar med en bild på lilleman som verkar ta igen ALL sömn dessa dagar, från då han varit sjuk. Han sover som en stock!!
Här är från hans vila på dagen då han först sov i vagnen och sen skulle jag bara mysa med honom i våran säng då han somnade om:



Sötungen min!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar! :) Önskar mig bara ett nytt golv.



Snygga glas, kan tänka mig att dom är goda att drick ur.

2011-08-08 @ 19:31:53
Postat av: Sara

Sådana där ölglas har jag åxxå haft...fast inte gröna däremot! :D



Jo, vi har alla 6 säsonger av Lost så det är bara att låna ifall ni vill! :)



Kraaam!

2011-08-08 @ 20:59:08
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Perfekt att du är nöjd gumman ! Och dom ÄR JU goda att dricka ur...:)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-08-10 @ 20:12:29
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0