Sommar-summering so far! =)

Måste visa min söta, TRÖTTA, lilleman som helt däckade kl 16 i soffan idag:

Krävs ganska mycket för att han ska somna mitt på dagen själv :)

Hittade denna roliga sommar-summering hos mamma, så nu snodde jag den :)

Min höjdpunkt:
Spanien-resan och alla mysdagar med familjen :)



Jockes höjdpunkt : Återkommer!!! :P

Neos höjdpunkt : Han var då klart lyckligast i bussen eller i poolen i Spanien :) :)



Tråkigast : Att Neo varit sjuk, inge kul alls :(

Mest romantiska : Att jag och Jocke firade 10 år.. Och Jotta och Magnus, Sara och Johans bröllop var ju också myche kärlek :)


Bästa hemlis : Jaaa, ni!! :P Det vore ju ingen hemlis om jag skrev det här! =)
(Kommer berätta lite senare, har inget med mig att göra så ni vet)

Mest oflyt : Hm...måste ju vara våran barnvagn som tjorvades på resan och Neos sjukdom som kom sådär jätte olämpligt men annars är jag nöjd :)

Roligaste festen : Oj, gillade ju verkligen bröllopsfesterna men min och Kickis mini-fest var också grym och min och Jockes mini-fest midsommar var också riktigt bra!! Om man räknar med våren så definitivt: Tomme och Kickis bröllopsfest!!!!!!!!!

Mest tragiska : Oslo...

Kallast : Jag tror fan inte det har varit så sjukt kallt nångång..?

Bästa badtempen : Poolen i Spanien var ju bäst men havet i Jävre låg väl på 24 grader då jag badade!


Antal lästa böcker : Inte en enda, jag har fan inte haft tid läsa...har man en liten duracell-kanin man jagar överallt är det ganska skönt bara va när man väl får tid att slöa :)

Antal myggbett : Inte jätte många alls...

Antal sovmornar : Grymt sweet!! Jag och Jocke delar, kör varannan morgon :) :)

Antal timmar i solstolen : Här har vi också delat, en timme per dag i Spanien blev det då =)

Bästa loppisfyndet : Jäklat it nått!

"Gladaste" köpet : All min sjukt underbara shopping i Spanien..väljer jag en blir det nog långklänningen =)


Mest använda köpet : Mina kort-kort-kort-kort-kort-kort shorts som är otroligt härliga att ha hemma på kvällarna!



Bästa Tv : Har mest sett film...

Bästa låt : Alla somrar lyssnar jag på Axxis: My little princess! En underbar låt som gör mig så lycklig av vissa orsaker...♥♥♥

Bästa bakverk : Måste nog säga min smörgåstårta fast det är ju inge bakverk kanske men ändå!! Annars tar jag mina nutella-muffins! :)

Sommarens goaste mat : LÄTT: Paninin i Spanien och köttet på Francisco II=)



Bästa dryck : All underbar SANGRIA och cerveza!!

Varmast : Då jag och Jocke joggade (läs:sprang, han är jävlat galen min sambo) i Spanien...har nog aldrig svettats så mycket :P

Sådär, lite summering, förhoppningsvis har vi många fina dagar kvar också!! =)

Nu ska jag förbereda lite kvällskäk till mig och Jocke när han kommer hem från match!

Ha det! =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken rolig lista! Kan hända jag snor den senare också!

Rätt bra och intressant att få en summering av er sommar så där! Tackar, tackar! Kramen!

2011-08-03 @ 21:15:10
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0