GRATTIS!! <3

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det världens bästa Jockes födelsedag!!! =)



27 bast!!
Helt sjukt att jag fått vara med denna fina kille sen han var 16 (skulle fylla 17) år!!

Jocke är verkligen den bästa kille man kan önska sig. Jag vet att jag säger det jämt, men det tåls att upprepas. Han är även den bästa pappan åt Neo som det bara går att hitta och det gör honom helt enkelt bäst!!
Jag skulle kunna sitta här och skriva fina saker om honom i timmar, men jag låter bli. :P

♥ Som jag älskar dig ♥

STORT GRATTIS världens bästa du!!
Hoppas du får en fin födelsedag!

Jocke jobbar hela dagen och fotboll hela kvällen så vi firar imorrn istället med god middag och mys.
Presenten har han ju redan fått (fotbollsresa till Rom och Milano), men han fick ett litet paket imorse också. :) Sen blir det även en massa pussar!!





Nu tar jag helg!
Helgens planer är:
Fredag: "Nu är det fredags-myyyyyyyys, om det så är det sista jag gör...."
Med god mat, mys och en jädra massa ostkrokar i vanlig ordning!!!


OLW!!!

Lördag: Drar Jocke iväg på lagfest!! Jag och Neo är bjudna på räkfrossa-buffé hos mormor och morfar! Så jävulst härligt!! ÄÄÄÄÄÄlskar allt med räkor och skaldjur och det gör inte min sambo direkt, så det passa ju perfekt. :)

Söndag har vi inga stora planer direkt, jag ska ner till Jävre en sväng och platta håret på lillasyster som börjar sjuan (!!! Föddes hon inte nyss???) på måndag!



TREVLIG HELG!!
:)

Kommentarer
Postat av: Edith

Haha! :) måste det vara NU på måndag?! :P

2011-08-18 @ 20:43:00
URL: http://lillasyrranedith.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, eller hur!! Helt galet så psykologiskt det är, eller psykiskt eller vad man då kallar det :P Men nu ikväll sa Anton att det kliade i håret..... det låter misstänksamt. Tror vi får köpa nå schampo mot löss, just in case :)

Grattis till Jocke och så måste jag ju få påpeka hur vacker lillasyster du har! :) Älskar hennes röda hår!

Kram på dig!

2011-08-18 @ 21:34:17
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: EVA

Kräftbuffé gumman...inte räkfrossa :)



Men vi syns iafton då vi dyker upp för lite fika !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-08-19 @ 09:23:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, tack! :) Förstår att du längtar åxxå! :)

Det vore hur kul som helst, det måste vi försöka styra upp snart! :D



Trevlig helg! Kraaam!

2011-08-20 @ 14:50:26
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0