The ring!!!

Idag kom den!!!!
Min underbara present från min fina Jocke:





Snygg som pip!!!

Snyggare i verkligheten också!!
Tuuuuuuuuuuuuusen tack, världens helt klart bästa kille!! =)
Älskar dig!


Idag kom även träningskläderna från Casall, som jag beställde genom Korpen, för läääänge sedan. Är så himla kul då dom kommer, man hinner verkligen glömma då man beställer höst-kläder på våran:



Jätte sköna, riktigt tighta, byxor!!



Två, lite längre, grymt sköna linnen blev det också. :)



:)
Alltid lika kul att träna i nya träningskläder.

Men idag blir det ingen träning, igår blev det först joggingtur på 25 minuter med vagnen och sen en 2 timmars prommis med Madz, Jotta och Kattan. Så jag vilar idag och joggar vidare imorrn istället. :)
(Tänker inte ens nämna om brudarna jag mötte på joggingturen, gissar att många av er läst min facebook så jag glömmer dom och går vidare :))

Nu ska jag slöa och bara mysa med sonen resten av dagen.
Ha d!


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ringen är ju helt underbart läcker !!! Passar ju dig klockers...



Och gårdagens joggingtur är ju redan välkänd...hehe !



Syns imorrn !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-08-17 @ 20:36:44
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja men dra mig så äckligt snygg ring!! =)

Vart har du fått den ifrån?

Kraam!

2011-08-17 @ 21:18:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Riktigt snygg ring! :D

Kraaaam!

2011-08-20 @ 14:51:26
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0