Rom och Milano

Nu kan jag äntligen skriva om detta!

Jag har nu vääääldigt länge planerat tillsammans med brorsan och Kicki om att ge Jocke en fotbollsresa i födelsedags-present. Han fick det liiiite för tidigt, men jag ville verkligen inte att någon skulle försäga sig plus att Jocke börjat surra om att fara och se Sverige-Holland...så det blev att han fick det idag:





Vi ska alltså dra först till Rom Olimpico och se Lazio-Milan och sen vidare till Milano San Siro för att se Milan-Napoli!

Så jäkla kul!!!
I Rom har jag ju varit två ggr och det ska bli underbart att fara tillbaka, men Milano är första gången och det ska bli otroligt kul! =)
Och att se fotboll ska bli SÅ JÄKLA HÄFTIGT!!
Har bara sett en enda stor-match (Brasilien-Paraguay) i mitt liv så nu är det dags. :)
Förutom fotbollen vill jag verkligen tillbaka till Colosseum där vi förlovade oss, och käka pizza, pasta och deras UNDERBARA glass och...vänta nu..vad var det...
SHOPPA!!!!!!! =)
Jocke blev gode så glad och längtar massor han också! =)
Var himla kul att få överraska honom!!

Fast jag tror inte jag insett hur mkt jag kommer sakna våran fina lilleman...men det tar vi då!!

Nu vill jag passa på att skicka ett:

STOOOOORT GRATTIS till världens bästa mormor och morfar som idag fyller år!! =)

Ni är bäst!
Hoppas ni får en underbar födelsedag tillsammans. :)




Idag har vi varit i Jävre och blev bjuden på SÅ JÄKLA GOD MAT!!!
Dom bjöd på massa grillade läckerheter och hemmagjord potatissallad och bea.
Åt tills jag sprack!
Sen fick vi glass med non-stop och daim till efterrätt.
MUMS-FILLIBABBA!
Tuuusen tack, hörrni!

Annars tar jag nog lite helg nu!
Fredag blir det 30 års-fest i Jävre, Dennis och Dannes. Vi sover då hela familjen i Jävre, blir ju perfekt.
Ska bli riktigt skoj! =)
Lördag och söndag ska vi bara njuta, äta gott och ta vara på sista semesterdagarna för Jocke.

Ha en trevlig helg!!

:)

Kommentarer
Postat av: Catarina W Hansen

Jag tror att det är lättare att vara utan de små när man är på resande fot. Är man hemma så känns det jättekonstigt.

Men har man väl fattat beslutet att åka bort utan lill*n så vill man ju göra sitt bästa av resan. Dock kostade jag på mig ett samtal varje dag för att höra hur det gick och vad de gjort där hemma. :)

2011-08-04 @ 22:05:50
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: ♥ EVA ♥

Jag vet att det ska gå hur bra som helst för oss att ha gullstruten här...blir garanterat värre för er som ska vara borta från honom...hehe ! Men vi ska bara njuta och busa och dricka cocacola...:):):)



Syns snart !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-08-05 @ 10:40:57
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: pernilla

Hej!

Jag planerar en resa för min man i vår. Jag hade som ni tänkt tillbringa några dagar i rom och sen ta oss till Milano för att se en fotbollsmatch. HUr många dagar var ni borta? Hur tog ni er till Milano? Tog ni tåget eller flyget, hur lång tid tog det, bokade ni själva osv...tacksam för svar!!!

2011-10-09 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0