En till pyjamas!

Igår var vi först och fick jätte-god lunch hos Ida, Peter och Lilja!
Bebisarna fick busa av sig men Neo var så jäkla trött och grinig hela tiden så vi drog hem lite tidigare..Men inte somna han för det men det gick bra ändå..

Senare på kvällen stack vi mammor på Nodo för middag, kaffe och surr!!
Otroligt kul och välbehövligt efter en grinig dag :P

Idag började dagen med en prommis och "råkade" gå förbi Lindex och köpa en till pyjamas:
(Vet inte i vilken värld jag tänkte att det räckte med EN pyjamas:))


Söt va?
Han blev som en karamell i den, kan jag ju säga! =)
Hans blåa ögon med blåa kläder är klockers!

Sen styrde vi mot Jävre!
Först till Emma och Billy för bus. Och denna gång var inte Neo så livrädd för Billy som han brukar :P

Sen fick jag middag hos mamma, Rolle och Edith!
Det blev potatis-pannkaka (som även Neo smakade) som var JÄTTE-god och päronpaj till efterrätt!
MUMS!!
Tusen tack för maten!!

Imorrn har Jockes föräldrar bjudit dit oss på middag!
Vi har det bra vi =)

Jocke har dragit till Johan i Skellefteå så jag gissar att det blir en tidig kväll för mig :P
Men först Biggest Loser och en liiiiiten godis-bit, passar väl bra!?



Ha en bra kväll!







Kommentarer
Postat av: Kicki

Kan tänka mig att han är skitsöt i den där pyjamasen :)

Och tycker helt klart att man kan äta godis till Biggest Loser! :P

Kraaam

2010-09-29 @ 20:44:58
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0