Sova borta!

Igår var vi i Källbomark hos Neos farmor och farfar! Blev bus hela dagen och sen fick vi middag!
Det var en super-god köttgryta med hemmagjort mos och även köttbullar!!
MUMS!
Även Neo fick lite mos och han tycker verkligen om det, fastän han igår var SUPER-trött och bara ville sova! =)
Tusen tack för igår, kära svärföräldrar! =)

Och imorrn ska Neo sova borta för första gången! Jocke är ledig på fredag så det var som lämpligt då! =)
Ska bli jätte-spännande och jag gruvar mig inte alls!! Inte NU ialla fall :P.

Jag vet ju att han har det JÄTTE-bra med mamma, Rolle och Edith! =)



Här är han med moster Edith då han bara var 2 månader :)

Då ska jag och Jocke inte alls göra något speciellt förutom att sooooova! =)
Förhoppningsvis kommer vi att sova bra och många timmar i sträck, det är ju trots allt 8 månader sen man sov en riktigt bra natt! :P

Ikväll kommer brorsan hit för att se Milan!

Ha en trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Magda

Tack så mycket.. jag tycker att det är så roligt.. så kameran plockas fram nästan dagligen!



Men så härligt att få en egen natt! Det är ni verkligen värda. Hoppas ni nu kan slappna av ordentligt och verkligen njuta så ni kan leva på det länge =)

Kram!

2010-09-15 @ 18:46:36
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Ja man kan ha olika önskemål här i livet =) säger bara - Sov så gott !

2010-09-15 @ 19:44:33
Postat av: EVA

Det kommer helt klart att gå hur bra som helst...bara jag kan klicka ihop sängen...hehe ! Men det får du nog fixa...:)

Syns snart !



***

KRAAAM MAMMA

2010-09-16 @ 08:45:53
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0