TUR HAN ÄR SÖT! ;)



Fredag
gjorde "vi" morgon 03:30..Det var jätte-kul :P

Neo var trött och grinig heeeeela morgonen, eller egentligen har han varit det några dagar, undrar om det är mer tänder på g...Hm...

Vi for på sjukhuset för blodprov och var Neo som en ängel, satt i vagnen och skrattade medans dom stack mig! =)

Kring 12 kom mamma-bebis-gruppen hit och käkade pastasallad med kyckling, tonfisk-röra och sen kaffe och muffins!

På kvällen blev det ju SÅKLART familje-mys med film:



Snacka om att Jim Carrey är bra i alla filmer! =)

Igår blev det morgon 02:30 (!!!!!!!!!!!!!!).
Jocke klev upp med honom, och jag fick somna om..det var skönt, med 7:30 vaknade jag sjukt utvilad och tänkte byta av Jocke. Men det blev familje-bus istället en stund. Jag tog en prommis med lilleman, som somnade på två sekunder. Dock blev det bara en powernap på 30 minuter för att fortsätta busa.
Han var otroligt glad för att lida av sömnbrist! =)

Mamma, Rolle och Edith kom sen förbi efter Jocke dragit på match och hade med sig presenter från loppis:



Super-fina grejer!
TUSEN TACK
, alla tre!!

Sen somna lilleman tillslut i vagnen och sov 1,5 timma!

Han dreglar MASSOR, och allt ska i munnen och han tuggar hårt på allt, medans han gnäller... Så nog är det tänder på G..
Hoppas dom tittar fram snart för detta är ingen lek :P

Som jag alltid säger:
TUR HAN ÄR SÖT!!!
Funderar starkt på att tatuera in den texten :P :P

På kvällen blev det Milan-Cesena!


Som inte var någon höjdare...

Imorse vaknade Neo 02..suck tänkte jag och grinade som en trött tok. Men jag tänkte: Fan heller, ungen ska INTE upp nu, och la honom i vagnen...Tror jag var den enda som vaggade barnvagn på balkongen kl 02 på morgonen ;P
Och han somnade om till 06!!! JAAAA!! =)

Idag blir det lugnt. Vi är så jäkla trötta...
Eller Neo är pigg som vanligt men med trötta föräldrar! =)

Ha det! =)








Kommentarer
Postat av: Louise

haha alltså jag fattar inte hur du kan vara så positiv hela tiden :) men det är ju klart, han ÄR ju söt!! :)

2010-09-12 @ 09:25:23
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Magda

åh.. kära nån.. inte kul alls!

Men Cissi.. tror du inte att det går att styra om.. ni måste få sova ni också!

Jag tycker så synd om er, då natten precis börjat.. då gör ni morgon. =/

Jag förstår ju att ni har provat endel.. men det måste bara gå! Har faktiskt varit ner till Peter syster i stockholm och hjälpt dom med hans kille.. som inte heller sov.. nu somnar han 20 och gör morgon vid sju tiden då dom går in och väcker honom.. så jag är övertygad om att det måste gå, för det kändes som ett svårt fall.. men med envishet och stöd så gick det vägen! Jag hjälper gärna till om det skulle va så att jag kan ge nåt tips eller så.. hör av dig i så fall.

Tänker på er massor.. ni gör det bra!!!

Tusen kramar!

2010-09-12 @ 11:30:52
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Anna samuelsson

Ja Leo är sjukt gnällig han med! Och som han ska bita på saker och gnäller när han biter. Men inget dreggel, hade ju två bra nätter men sen i fredags så har han sovit dåligt så jag hoppas att tänderna kommer fram så han får sova ordentligt för han blir grinig av att inte få sova iordning

2010-09-12 @ 17:42:02
Postat av: EVA

Jag det är ju tur att han bara är sötast...hihi ! Och det skulle ju sitta perfekt under lillhanden på armen din :) :) :)



***

KRAAAM MAMMA <3

2010-09-12 @ 20:46:12
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: jonna

Ojoj, Ni gör det verkligen bra!! :) Jag skulle nog inte palla att gå upp den tiden, zooombie! :S Hoppas ni får till dygnet, läste ovan att Magda har lyckats. Hoppas ni får nått tips! :)

2010-09-12 @ 21:42:14
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com
Postat av: Magda

hihi .. jag läste ditt inlägg igen och såg det där om tatueringen.. det hade ju vart klockrent! För precis som du säger så används den frasen då och då =) Sötnöten!!

2010-09-12 @ 22:47:44
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Åsa

Lider med dig! Fy vad hemskt att han stiger upp så sjukt tidigt! Jag blir ju störd av att Anton har börjat vakna vid sju nu när jag har slutat amma han på nätterna och det är ju inte såå farligt tidigt ändå.. :P

Kramen till er!

2010-09-12 @ 22:59:01
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0