Söndag

Denna helg har betått av film, godis, ostkrokar, jobb och feber!!



Idag mår jag mycket bättre men lite seg!
Har hunnit få energi för vi klev upp halv sex imorse. Dagen började med en liten prommis som slutade att vi gick hem, höll på att blåsa bort!

Vi har även veckohandlat idag och jag har förberett dagens hamburgare till middag och även Neos barnmat för veckan! =)

Matschemat för veckan:

Måndag: Spaghetti och köttfärssås
Tisdag: Rester
Onsdag: Fiskpinnar med hemmagjort mos
Torsdag: Kyckling-wok och nudlar
Fredag: Kött, strips och béarnaise-sås
Lördag: ??
Söndag: Palt

Jag och Jocke har fastnat helt i Prison Break-träsket och ser det jämt! Jocke har sett alla avsnitt förr men inte jag, och fan vad hög puls man/jag har jämt då man tittar på detta!! =)



ikväll blir det att nöta det!!

Annars då...Min läkare ringde mig och sa att medicinen jag tar funkar bra, har tom fått sluta med en tablett! =)
Men jag har tydligen något mer i kroppen som jag ska behandlas för, men det var ingen fara. Jag ska få veta mer på tisdag. Ska lämna Neo med mamma då jag ska dit så man kan i lugn och ro lyssna på all info!

Nu blir det mera bus!

Ha en bra söndag!! =)








Kommentarer
Postat av: Carola

Du, om ni ändå kommer vid lunch tid imorn så kanske jag får bjuda på lunch? Pasta Carbonara a lá Carola;) Eller skulle ni på lunch date sen?



Kram!

2010-10-10 @ 20:42:52
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: EVA

Hoppas du mår bättre gumman ! Och så syns vi imorrn !

Pussa lilleman !



***

KRAAAM MAMMA

2010-10-10 @ 20:46:19
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas du får må bättre! Ska bli roligt att träffas.

KRAM!

2010-10-10 @ 22:25:41
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0