Mormor och morfar

Min mormor och morfar!



Jag vet många som knappt har någon kontakt med sina mor- och farföräldrar och jag är väldigt lycklig lottat! Jag har fått vara med dessa underbara människor i hela mitt liv. Har alltid längtat till gångerna vi skulle få sova hos dom och verkligen njutit av alla stunder vi haft tillsammans.

Jag har så otroligt många minnen från deras gamla hus (moster Mias nuvarande), läggan och huset i Spanien men framförallt stugan.

Jag minns alla räkmackor mormor gjort till oss, allt fika som smakar mormor och morfar, alla middagar dom gjort, alla lekar, alla mys-kvällar i morgonrock, alla bad...ja, det finns så många minnen som jag aldrig kommer glömma..

Nu låter det som att någon av dom dött men så är inte läget, tack och lov! Jag tycker man ska ta tid medans alla lever att berätta hur mycket dom betyder för en. Min mormor och morfar är otroligt UNDERBARA människor och absolut världens bästa på att vara just mormor och morfar! Dom ställer alltid upp på alla sina barn och barnbarn och barnbarnsbarn :).

Helt enkelt bäst!!

Än en gång måste jag säga att jag är väldigt lycklig lottat som har världens bästa familj!! =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det har vi verkligen :D

2010-10-31 @ 22:42:13
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0