Ingen TV fortfarande...

Nu har vi varit utan TV i snart en vecka...Det är fan inte lätt att vara hemma på dagarna utan TV! Man blir lätt rastlös kan jag ju säga...

Kom på igår att jag inte nämt detta här:
Munksund hade sin lagfest/avslutning för gode längesedan, delade dom ut sina pris och Jocke fick träningspriset: Han hade alltså 100 %106 träningar! Tycker det är värd att nämna med tanke på att han varje dag kommer hem 17:30 och har varit nybliven pappa detta år!!
Det är bra jobbat! =)

Jocke hade beställt en present till lilleman igår, stort Lazio-fan som han är, så är ju denna klockren:



Baksidan:



:)


Måste ju även få berätta att igår när vi skulle lämna in bilen på service, då passar det för lilleman att ta sovmorgon!! Det är så typiskt att han vill sova länge på morgonen då vi ska upp!! Suck.. :P

Han äter inte bra nu alltså...Vill knappt ha något..Hoppas han får tillbaka aptiten..Han behöver den, lill-magerkråkan!
Han  har spytt lite då och då och imorse spydde han som en tok efter mellisen så det är nog någon släng av magsjuka :/
Plus att ytterliggare två tänder däruppe börjar sticka fram, så det är nog lite blandning av allt elände!

Så idag blir det bara vara hemma och ta hand om lilleman!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: EVA

Hahaha ! Snacka om klockren body...



Hoppas gullstruten snart mår bättre...och kan komma och hälsa på mormor :D !!!



***

KRAAAM MAMMA

2010-11-16 @ 11:58:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Louise

det betyder väl att det är bra jobbat av dig också om han varit på träning och du tagit hand om knoddas ;)

2010-11-16 @ 15:54:41
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: anneli

visst har han gjort de bra, men jag tycker nog också att du är värd en eloge, kram vi syns i morrn :)svärmor

2010-11-16 @ 16:48:20
Postat av: Sara

Han har gjort det riktigt bra och du med som dom andra säger! Brukar alltid vara någon träning som faller bort! :)

Haha, Jocke visade en bild på den där bodyn tidigare, helt klockren!

Det är bara att säga till ifall du vill låna nån serie eller filmer...men jag jobbar ju bara imorgon så isf får du eller Jocke smsa eller nåt så jag kan ta med mig imorgon! :)

Hoppas Neo kryar på sig fort!

Kraaam!

2010-11-16 @ 17:28:26
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ok! :)

Haha, jag ska försöka! :P

Kraaaaam!

2010-11-16 @ 18:39:21
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Magda

Hahha.. bodyn var ju frän =)

Så tråkigt och vara utan TV.. men det kanske skulle betyda att man får mer saker gjort eller är det bara ett önsketänkande..

För min del är det en "helig" stund att få slänga sig ner i soffan när barnen sover och se nån bra serie med en kvällsmacka i handen, det är vardagslyx numer ;)

Kram

2010-11-17 @ 10:34:32
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0