Party på lördag!

Idag har vi varit i Jävre, både hos mamma och mormor och morfar! Oj så kul att träffa mormor och morfar..och dom tyckte verkligen inte om Neo alltså :P :P :P :P
Brorsan följde med och vi var borta hela dagen.
Härliga tider =)

Neo fick en super-fin kofta av mormor och morfar från Spanien. Har en likadan i gräddvit som han fick av mamma..perfekt att ha två då han spyr som en tok ;)



Söt va?

Nu är det snart helg igen! Det går så sjukt fort!

Planer:

Fredag: plocka ögonbryna på Vejm, bada i Öjebyn med skrutten, fredags-mys med hemmagjorda hamburgare :)

Lördag: fotboll på dagen, serie-premiär (MSSK-Hemmings)

Kvällen:
1:a festen för mig på över ett år!
(Kickis födelsedags-fest)
Ska faktiskt bli jätte-kul. Jag känner mig ändå hur lugn som helst då Jocke är hemma med Neo.
Undra dock hur mkt jag kommer sakna lilleman..jag saknar han ju så otroligt mkt bara då han sover :P

Söndag: blir det lugnt..lär väl vara bakis :P
Men bus med Neo som vanligt! =)



Trevlig helg! :)



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaa nog är det mysigt då hon bollar ihop sig. Men varje del i utvecklingen har väll sin charm, just nu längtar jag till hon blir lite mer medveten och större. Men det kankse jag ångrar sen.. Bara njuta ;)

Jaa kanske ses på stan någon dag eller eventuellt på fotbollen på lördag, tror karln min ska dit och titta..

Sista bilden ser som mysig ut, hehe grisunge ;) KRAM på er!

2010-05-06 @ 19:55:28
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Sara

Håller med att det går fort...synd bara att helgen går ännu snabbare :/



"Lycka till" på festen och hoppas du inte är allt för bakis på söndag ;)



Trevlig helg!

Kraaam!

2010-05-06 @ 20:04:12
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Eva

Åhh vad kul med första festen, kan bli intressant med alkoholen säkert:)



Spännande med match på lördag!!!! Vi ses där!



Kram

2010-05-06 @ 20:37:29
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: therese

ska blii så sjuukt kul=) vi ska äta middag nu sen åker vi till globen =)))



åå spännande med första festen !! =) ha så roligt =))

2010-05-07 @ 17:03:42
URL: http://oestroem.blogg.se/
Postat av: EVA

Ja det blir en ganska lugn fest för dig då...eftersom du måste upp rätt tidigt på söndag :) :) :) Men det kanske är bra att starta lugnt...



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-05-07 @ 22:12:52
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0