MÖHIPPA :)

Världens sötaste:

 

Neo sov från 17:40 till 04, åt, somna om till 06:30 natten till fredag!!! SWEET!!! Så sjuukt bra natt! Sen på dagen sov han också helt suveränt och var som en ängel..snacka om att man blir glad av att sova :)

 

Igår vart det lite godis och Criminal Minds..Jocke var på match!

 

Hade ju lite mer planer än vad jag skrev i torsdags, men denna var ju hemlig..nämligen:

 

Carolas Möhippa!!


Eftersom Jocke redan hade bestämt att fara på firma-fest så var jag bara med på dagen..lite synd, men jag fick ju vara med ialla fall.. Tro mig, det är inte Jocke som bestämmer, men vi kompromissade. Eftersom Neo fortfarande tjorvar på nätter och är väääääldigt mamma-pappa-sjuk är det svårt att ha han sovandes borta..

 

Men hur som helst, möhippan:

Började med att vi alla gömde oss i mörkret på MQ (där Carola jobbar) och skrämde livet ur henne:

 

 

Carola fick ta på sig pappers-påsen för att inte fatta vars vi drog sen!

 

 

Dags för rally!!

Otroligt snygg i sin dräkt! :)

 

 

 

 

Fort gick det!

 

Sen fick Carola på sig din fina fe-dräkt:

:)


Dags för lunch på MAX:

 

 

Efter att ha laddat batterierna så var det nu dags för en massa uppdrag:

 

Fick göra allt möjligt; berätta om gamla minnen på nostalgiska platser, be en främling om att köpa ut cigg och en massa utmaningar! =)

 

Frågade folk om vad dom ville ha för önskningar och fick även måla en tavla om hennes framtid =)

 

Men det bästa av allt; Carola skulle få köpa sin outfit för kvällen, men först skulle hon tjäna ihop till den genom att få tio kronor för varje tvättlapp hon klippte av

killars kalsonger :) :) :)

 

Hon lyckades med 12 stycken och fick en jätte-fin klänning på rea!!

Grymt bra jobbat!!

 

Efter allt detta: dags för AFRO power-dance!!

 

Hann inte se klart hela och vill gärna höra alla detaljer om slutet på denna roliga dag!! =)


Tack, brudar, för en underbart rolig dag!!

Och Carola, du är bäst som alltid ;)

 

Jag drog till Jävre för att hämta hem sonen, och fick grillat till middag och en choklad-tårta till efterrätt!

Så grymt gott!!!

MUMS-fillibabba!!

Fick även massa presenter av mamma, Rolle och Edith!

 

Fick tre förvarings-backar, i olika färger, för Neos leksaker! Klockrent!

En bunt med handdukar..kan säga att det går en hel del då Neo spyr som en tok ;)

Och två gosedjur och en jätte-fin sol-hatt:

 

:)

Tuuuuuusen tuuuuuusen tack, snälla ni, för alla saker, maten och skötningen!

 

Neo fick höra då Rolle spelade gitarr och munspel och njöt:

 

Mysigt! :)

 

Nu är jag dock hemma och är ganska slut efter denna dag! Jag ska sätta mig i soffan med ostkrokar och bara slöa..det är jag värd ;)

 

Imorrn bär det av till mormor och morfar för mors-dags middag! Blir super-trevligt!

 

Ha en fortsatt trevlig helg! :)

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Ida D

Lät som en kul möhippa!:-)

..Och Neo, vilken sötunge på mormors arm!!



Förresten, måst du jämt skriva om dina ostkrokar?! Fasen vad gootttt ;-)

2010-05-29 @ 22:59:26
URL: http://lillaliljas.blogg.se/
Postat av: Louise

ni verkar ha haft jättekul! och vickan fick visst vara med på ett hörn haha ;P

2010-05-30 @ 09:46:43
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka härliga bilder från möhippan. Hade velat vara med, men förkyldningen satte ju som du vet stopp. Så du har också en kräkis? Du vet ju vad mitt tips är.... ;-)

KRAM!

2010-05-30 @ 23:35:10
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sara

Så kul ni verkar ha haft på möhippan! :P



Haha, ja det är tur det :) Kanske är någon kill-grej att inte berätta för Johan är likadan, fast jag tror att jag är väldigt dålig på det med ;D

Jepp, absolut...annars får vi se till att den blir super-kul! ;P



Kraam!



2010-05-31 @ 16:11:48
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan ju älska afroposen!!! :- )Tack för en trevlig dag/kväll!!



Kram Johanna

2010-05-31 @ 17:08:31
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0