Mamma är en kämpe!

Kolla där uppe (och till vänster), Kicki (the best) har fixat en liten Neo bredvid oss =)

 

I torsdags var mamma och Edith här med två otroligt fina presenter:

 

Fina va? Och inge svammel, Lindbergs-mössa och Kavat-skor =)

Tuuuuuusen tack!!

 

Förstår ni hur snäll familj och snälla vänner vi har..vi blir grymt bortskämda med presenter!! =)

 

Fredag blev en eftermiddag/kväll med en grinig Neo som inte sovit på länge, men då han väl somnade sov han heeeela natten, åt EN gång! Då var vi nöjda! Första hela natten jag sovit sen Neo föddes!

 

Idag var en händelserik dag; min kära mamma åkte in på akuten för njursten (!!). Att hon aldrig kan få ha det bra och vara frisk! Men hon ringde mig precis och hade fått en massa smärtstillande så förhoppningsvis kan hon sova inatt.

 

Så idag har Edith varit med mig och Neo. Först vart det lunch på Kvartersbageri (toast till oss båda), sen for vi hem för lite DS-spelande och busande! Sen drog vi på MAX för middag...lyx-dag =)

Sen kom Rolle förbi innan dom hämtade upp mamma och for hem.

 

Nu sitter jag och bloggar medans gullungen sover och grabbarna (Jocke och Johan) spelar. Kanske tar mig en te-kopp, lägger mig i sovrummet, ser en film och somnar..:)

 

Lilleman i storesäng :)

 

Här är förresten fotoboken vi beställde gratis:

 

 

 

Plus en MASSA bilder i den =)

 

Avslutar detta inlägg med helt underbara bilder på sötnosen:

 

 

 

 

Coolingen våran!!

 

Ha en underbar fortsatt helg! :)


Kommentarer
Postat av: EVA

Så fint Kicki gjort ! Tänkte att jag måste ju få med en liten Neo på min blogg också...måste prata med svärdottern liiite !



Och tack igen för att Edith fick vara med er igår...Ni är bäst !



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-03-07 @ 10:57:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Therese Ö

fotoboken vars har ni beställt den?=)

kram!

2010-03-07 @ 10:59:32
URL: http://oestroem.blogg.se/
Postat av: Kicki

Så jäkla typiskt med njurstenen!! Hoppas hon får bli av med den snart!

Och snacka om fascinerad liten Neo :P och så grymt tuff i kepan! :)

Kraaaam på er!

2010-03-07 @ 18:16:31
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Therese

okej :) eran var fin !:)

2010-03-07 @ 18:59:39
URL: http://oestroem.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

men åh vad gullig han är...charmtroll=) jaaa du, magbilden kommer på onsdag då har jag 32 hela veckor...tycker det är så jobbigt att ta bilder hahaha, tar tusen år å fixa över till datorn känns det som (fast det tar typ 3 sekunder)...men tis eller ons;)



kram!

2010-03-07 @ 19:19:04
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

okejokej, det ligger till så...ja då får du ta det lugnt ett tag till...så man inte får några längvariga "men" ... Absolut att vi måste följas på pass sen...det låter som en kanonidé !



kram

2010-03-11 @ 06:55:41
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0