Snart helg.. :)



Nytt batteri till bilen: check!!

Nu får vi bara hoppas att allt funkar...(Tack, brorsan för hjälpen!!) Man sitter på nålar varje gång vi ska köra den, och det är så synd för jag gillar verkligen våran bil.. Men om den funkar nu ett tag lär man väl släppa loss lite ;)

Idag är det Korpen-mamma-bebis-fika hos Åse, blir super-skoj att träffa bebisarna =)

Både jag och Neo mår mkt bättre nu så, men nu har pappa, Jocke, börjat hosta...Kan ju hoppas att Neo snart börjar sova om nätterna :P

Senare på eftermiddagen drar vi till Källbomark för middag hos Neos farmor och farfar!

Imorrn är det äntligen fredag och dagen börjar med mamma-bebis-fika hos Ida, oj så kul det är med sånt =)

Nu tar vi helg! Trevlig helg på er!! :)






Kommentarer
Postat av: Jonna

Mysigt med fikastunder med andra mmmr och bebisar :)

2010-03-11 @ 12:07:22
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Magda

Har'e så bra nu i helgen! Skönt att ni blivit piggare. Vi har också blivit "friskare" förutom att den lilla tösen får för sig att vakna ca 00.00 och skrika hejdlöst i 1 ½ timme.. inte kul! Hon har nog nåt med magen.. det kommer lite pruttar efter lite vyssjande men du må tro att man är trött i armarna..

Inatt skrek hon så mycket så jag var tvungen att gå UT med henne mitt i natten så hon inte skulle väcka dom andra.. stackars liten, så jag hoppas också på en lugn natt snart =)



pS. Det var tur att ingen såg mig där på gatan med en bebis i armarna vandrande fram och tillbaka.. dom skulle ju tro att jag var galen, nog för att jag kände mig lite galen då ;)



Haha vilken lång kommentar, men då har du nåt att läsa i alla!! Kram på er !

2010-03-11 @ 12:08:41
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Åsa

Visst var dom tuffa! Måste definitivt in på lindex och kolla. Dom hade inte kommit in tidigare i veckan. =) Hoppas att allt är bra med er och att lillis börjar sova bättre på nätterna. :)

Kram

2010-03-12 @ 12:44:55
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo, det är härligt med träning...bara man får sig iväg så! :P Jag har en tendens att vara lite lat! ;)



Trevlig helg på er med!



Kraaam!

2010-03-13 @ 09:03:58
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo, han berättade att han hade bokat och skulle överraska dig! :) Hehe, har ju ingen aning hur det är men jag kan tänka mig att det lätt blir så! :)



Kraaam!

2010-03-13 @ 17:36:17
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0