Spädbarns-massage

Nu är OS slut!

11 medaljer blev det totalt.

Den spännande hockey-finalen som Kanada tog hem i förlängning avslutade OS för denna gång.

Men nu börjar nedräkning till fotbolls-VM :)

 

Idag har vi varit på spädbarns-massage med Stina/Per och Linnea på Familjens Hus. (Tack, Stina för skjutsen) Det var super-mysigt! Kommer definitivt att fortsätta massera Neo, han verkade gilla det. :)

 

Sen kom Edith hit medans mamma spolade venporten, tog en stor spruta i magen och gjorde lungröntgen. (Proverna var BRA). Edith fick busa med Neo litegrann :) Dom hämtade mig, innan vi for hem, på Familjens hus och vi drog på DollarStore. Jag köpte jätte fina bodys till Neo (och billiga :).

Sen fick Neo en jätte-fin badbok av mormor och moster, tuuusen tack :)

 

Har tömt mobilen på bilder:

Glad-ungen!!

 

 

Trött hos mamma =)

 

Har börjat suga på händerna hela tiden!

 

Mysigt med Tummen-snuttefilt =)

 

Lill-björnen =)

 

Hejja Barca! (Champions League-kväll)

 

Nu ska jag laga lite käk medans lill-sötisen sover, ha det bra!

 

PS/ TUSEN TACK, världens bästa brorsa!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: EVA

Sötungen :)



Var skönt med bra svar, nu kan jag slappna av ett tag till...



Pratade m momor och hon tycker det låter som astma, mina andningsproblem alltså...ska kolla med doktorn sen.



***



KRAAAM !!!



:)



PS ! Hoppas pappan tycker om lekställningen...hehe !

2010-03-01 @ 17:34:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Åsa

På tal om billiga bodysar. Jag är helt fast i tradera-träsket! Idag fick jag hem en ny polarn och pyret body som jag vann för 56 kr. Pris i affärn är typ 159 kr. =)

2010-03-01 @ 22:54:05
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0