Efterkontroll och mamma-träff!

Idag har vi varit på efterkontroll och det gick väl sådär...måste tillbaka om två veckor och undersöka igen, sen måste jag också antingen till Sunderbyn eller om det finns i Piteå, fixa bort en grej som gått sönder under förlossningen och inte läkt..Känns skit-jobbigt!! Jag trodde jag var klar med det där och att sitta i gyn-stolen minst två ggr till känns surt!! Men jag får tänka att det kom nånting otroligt vackert ur allt detta:



Sen kom Emma och Billy och hämtade oss, så drog vi till Anna för mamma-bebis-träff =) Där bjöd hon på jätte-god pastasallad, tuuuusen tack, Anna!! Nu fick vi äntligen träffa lille-Leo och även Camillas Vincent! Jätte-söta, såklart! Stina, "Bosse", Linnea och Aron var också där! ALLTID lika trevligt att träffas och surra!

Neo har sovit jätte-bra inatt och fortsätter sova hur mkt som helst nu på dagen..blir spännande att se om han sover nå ikväll, då han sovit så bra nu! Söt är han då ändå på sin två månaders-dag :)

Nu sprängs mina bröst, måtte han vakna snart ;)

Ha det bra!





 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: EVA

Det löser sig gumman ! Allting går att fixa även om man måste i gynstolen några gånger så...



Googla vidare...hihi !



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-03-02 @ 16:50:14
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna Samuelsson

Tusen tack själva för att ni ville komma! Roligt att träffa alla då det var LÄNGESEN vi sågs! Ha de gött! Kram!

2010-03-02 @ 20:51:38
Postat av: Magda

Ursch då, det lät inte så kul.. men men precis som du säger så har man nånting vackert som var värt besväret :)

Vilken söting alltså, har ännu inte sett honom vaken live.. men han verkar fortfarande dra mycket på Öhmans sida =)

Kram

2010-03-03 @ 04:18:00
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

nej huvva vad jobbigt med "återbesök" igen...men som du skrev så fick ni ju det finaste så då får man lida lite pin=)



hur gammal har Neo hunnit bli nu?

kram!

2010-03-03 @ 14:12:26
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, lät inte så kul! :/

Men som sagt, en riktig sötnos kom ju ut så! :)

Hoppas ni har det bra annars!



Grattis i efterskott till Neo! ;)



Kraaam!



2010-03-03 @ 16:07:06
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag meeed! Tänkte faktiskt på våra saknade tjejkvällar igår. Vi får ta en sån där filmfrossarkväll väldigt snart tycker jag :P



Kraaaam

2010-03-04 @ 15:31:14
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0