Har lite tråkigt..

Jocke är på fotboll, lilleman sover, inget på TV..dags för en lista:

ACCESSOARER

Väska: Just nu..skötväskan :P
Plånbok: En stoor, överfull, svart, lack-börs som inte går att stänga! (Överfull med kvitton tyvärr..)
Vardagssmycken: Förlovnings-ringen och örhängen!
Solglasögon: Alltid ute i solen, olika varje gång =)



TEKNIK
Mobil:
Sony Ericsson W508i

TV: Samsung nånting 46"
Dator: Asus, bärbar, nånting..:P
Kamera: Casio exilim




BADRUM
Tandkräm: Oftast Colgate
Tvål: Billigast är bäst :P
Hårprodukt: Använder oftast inget men ibland mousse
Huvudvärkstabletter: Alvedon eller Panodil
Doft: DKNY

Hudkräm: Nivea
Schampo: Sunsilk för lockigt!
Balsam: Samma som schampo!

MAT & DRYCK
Mineralvatten: Varje dag!!!
Vin: Nope
Öl: Japp!! Just nu är nog San Miguel min favvo!

Starksprit: Aldrig!
Bröd: Husmans med korv och orient-dressing...MUMS!!!
Choklad: Gärna varje dag!! Marabou i alla former!
Smörgåstårta: Skulle lätt äta det jämt!




FÄRDMEDEL
Bil: Volvo V40, -03
Flygbolag: SAS eller Norweigan åker vi mest med!
Taxi: Möjligtvis till krogen någongång men nuförtiden...aldrig!
Cykel: En rosa, härlig sak!

MEDIA
Dagstidning: På nätet: PT och Aftonbladet
Magasin: Just nu läser jag som ingenting, Vi föräldrar och Veckans NU ibland..
Sajt: Oj, min blogg, bloglovin, facebook och min mail..dagligen!
Bok: Just nu läser jag ingenting tyvärr..



ÖVRIGT
Frisörsalong: Klipper mig hos Helena i Jävre
Bank: Har alltid haft SEB, men då jag och Jocke slog ihop allt blev det Swedbank!
Husvagn: Nope
Musik: Mest hårdrock men gillar vääääldigt mycket!!

:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för tipsen Cissi :) Jag inhandlade en påse med mandel, cashew torkade blåbär och lingon. Riktigt gott och lite nyttigare än karra :)

Ha en bra dag!!

2010-06-10 @ 12:14:38
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0