And so it begins..

Imorrn är det äntligen dags för FOTBOLLS-VM!


Förr såg jag, nästan alltid, alla matcher på dessa mästerskap, men eftersom många matcher är på dagen, då man har världens sötaste son att busa med, lär jag missa gode många!

Men på kvällarna kommer jag se så mkt jag kan!

Har sedan väldigt många år tillbaka hållt på Portugal, och kommer nog alltid hålla lite extra på dom, men det finns många roliga lag att ha koll på som tex Holland, Argentina och Brasilien!

Tänk vad nervös man skulle varit om Sverige varit med!! Shit..men men...

Jocke och Tomme har som vanlig ordning gjort en Drömelva..var lite sugen på att göra en också..Kan ju långt ifrån lika mkt om fotbollsspelare som dom, men Jocke har lärt mig litegrann under alla år ;)

Grupp A
Grupp B
Grupp C
Grupp D
Grupp E
Grupp F
Grupp G
Grupp H
FRA
ARG
ALG
AUS
CMR
ITA
BRA
CHI
MEX
GRE
ENG
GER
DEN
NZL
CIV
HON
RSA
KOR
SVN
GHA
JPN
PAR
PRK
ESP
URU
NGA
USA
SRB
NED
SVK
POR
SUI

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Längtar!! :)

Kraaam!

2010-06-10 @ 20:13:00
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0