Ungen kan ju sova längre!! =)

Bild från igår; Neos första gång med fötterna i havet =)

:)

 

Idag har vi först varit och fikat i Jävre, sen drog vi till Källbomark. Vi fick super-god lax med pressad potatis till middag och sen bär och glass till efterrätt. MUMS!!!

Tack för en trevlig dag! :)

 

Nu ska ni få höra...

I natt vaknade Neo som vanligt klockan tre och jag var döds-trött, gick och gjorde välling och Neo fick tjorva på i sin säng...kring 4 vart han less och fick komma upp i våran säng. Tänkte dra ut på det innan vi skulle kliva upp..Men han verkade fortfarande hungrig och jag gjorde mer välling. Sen händer det, hör och häpna:

Ungen somnar om och sover till 7 (!!!!!!!!) :P

Crazy!!

Fatta hur chockad jag blev då jag kolla på klockan och såg att den var 7 istället för 4 =) Men jag ska INTE fira, imorrn kan det vara likadant igen, men jag kan lova att jag njöt! =)

 

Jocke har dragit till Tomme för att dricka lite öl och se fotboll. Så jag drar på mig mjukisarna, tar fram en glass och sätter mig och (förhoppningsvis) njuter av en riktigt bra match!!

Spanien-Tyskland!

 

Ha en bra kväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du provat att mörklägga sovrummet, aldrig ta ut han därifrån och inte prata med han alls under natten. Bara ge han välling om han är hungrig. Fram till den tid du anser är morgon. Då börjar ni prata och tända lyset. Då kanske han börjar förstå hur dygnet ska vara. Bara en tanke. Det har jag kört med mina barn. Fast det är av den anledningen att jag är för trött för att prata på natten. Haha. Nu har ju mina sovit bra ändå på natten men det kanske kan vara värt ett försök om du inte redan testat. :)

Kram på er!

2010-07-07 @ 21:54:16
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Mia

Fasen va skönt att han somna om och sov ändå till 7! =)

2010-07-07 @ 22:25:47
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0