Snabb-sjuk!

Lite bilder från mobilen:

Världens goaste!! =)

 

Inte så bra kvalla, men det syns att han är gladast och sötast! =)

 

Visst har man tutten såhär??? =)

 

Fredagen blev lugn, god middag och film!

 

Lördag stack Jocke till Umeå på party och jag och Neo for först på loppis, sen drog vi och spenderade resten av dagen i Jävre.

Sen vart det inflyttnings/födelsedagsfest hos Jotta och Magnus. Jag tänkte ju vara där och chilla och umgås med folk för Neo sover ju ändå..tjena! Han hade ju också party! :) Blev inge sova alls...så vi gjorde en tidig kväll och drog hem. Han somnade i sin säng direkt och jag tog fram ostkrokarna och såg tv! :)

 

Natten mot idag var jätte-konstig...Neo var jätte orolig och vaknade flera ggr...Jag mådde skit-kasst och sprang mellan Neo och toan (för att spy). Tillslut mådde jag bättre och Neo somnade och vi fick väl sova tre timmar kanske.. Som tur var somnade Neo om imorse och sov en och en halv timma, då fick jag ta igen lite! Snacka om att det är så typiskt att Jocke är borta just inatt :P Tror fasen jag ska lägga mig med Neo ikväll och sova igen mig..

 

Men nu mår jag ändå bättre, har precis kommit hem efter en prommis till Barnens Hus med pappa och Decirée, dom ville ha tips inför min födelsedag =) Skönt att komma ut i friska luften!! =)

 

Nu sover Neo och jag ska vila lite!

 

Ha det!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: EVA

UNDERBARA bilder på en UNDERBAR KILLE !!!



***



PUSS från MORMOR



:)

2010-07-18 @ 22:13:28
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: rolle

En riktig snygging!!

2010-07-18 @ 22:40:22
Postat av: Sara

Så fina bilder! :)

Tur att du började må bättre...aldrig kul att spy! :/



Kraaam!

2010-07-19 @ 19:51:44
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0