Mys-familjen nr. 1

Lördag idag och Jocke ska snart på fotbollsträning så jag och Neo blir själva för första gången. I natt har han sovit nästan tre timmar åt gången, det var jätte skönt. Få lite mer sammanhängande sömn ialla fall. Skulle ju ha han i vaggan i natt var det tänkt, men han är så jäkla söt, så han fick ligga i min säng heeeela natten ;).

Har haft lite mer besökare, mina polare har tittat förbi, Jotta & Magnus tog med sig Ben & Jerry-glass och Madz, Tina och Kattan tog med sig en bullängd,tack, snälla kompisar!!! Moster Mia och Ellen har även myst med Neo och mormor och morfar kom och blev kära i lillgrabben. Igår, i -26 grader, for svärföräldrarna till Piteå för att handla, men jag tror det var mysning med Neo som lockade =).

Igår åt vi tacos och såg nya Family Guy;

&



The Descent..äcklig film men man fick bli lite rädd ialla fall.

Har inte så mkt att berätta, jag fortsätter sakta men säkert att läka och våran nya familj myser som aldrig förr.


Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur känns det att vara själv för första ggn? Kommer ihåg att man tyckte att det var lite pirrigt fast det går ju så klart bra. Nog ska karln din va stolf med grabbarna nu på träningen:)



Ha en fortsatt mysig helg! kram

2010-01-09 @ 16:49:34
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: EVA

Mys på Ni gumman så kanske vi kikar förbi imorrn...om nu Edith är frisk !



Här har jag plockat bort julen...ja nääästan allt utom ljusstakarna i fönsterna ! Blir så himla mörkt så jag tänkte att de kunde få lysa nån dag till :)åtminstone till 20:ndaKnut...alltså på onsdag !



Imorrn ska lillasyster också få städa bort sin jul...och det är ju rätt mycket...hihi ! Men det går ju fortare att plocka bort än att ta fram...



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-01-09 @ 18:09:04
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Rolle

Sicken myskille!

Ser fram emot att få träffa honom.

Ha de bra

2010-01-10 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0