Nu blir det lite bilder:

Kicki, världens bästa fotograf, har tagit lite bilder på oss. En ska vi skicka in till tidningen, så den lägger jag inte upp än..:P











Fina va? Hon är så duktig!! Tuuuuuusen tack, snälla svägerska!! =) Blir en mys-frossar-kväll, snart, där jag bjuder!!

Nu kommer lite mer bilder, från mobilen, som jag vill lägga upp innan datorn pajjar ;) Inte så jätte bra kvalla..


Nyfödd


SÖÖÖÖÖT!!!


Bengt-Åke Gustafsson..haha :)


Busig


I pappas gamla kläder


Hos gammel-farfar (min farfar alltså)


Hos Anna-Lisa..lill-ungen!! :)

Neo ville inte sova inatt och inte på morgonen..så jag slog igång dammsugen och pang så var han hos John Blund.. =)

Glöm inte att kolla in Piteå-Tidningen och Norran i veckan efter oss!


Kommentarer
Postat av: jonna

Riktigt mysiga bilder :)

2010-02-01 @ 17:36:12
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: EVA

UNDERBARA BILDER på en underbar familj och av en lika underbar fotograf !!!



***

KRAAAM MAMMA/MORMIOR



:)

2010-02-01 @ 17:39:50
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Lina b

Så söt han är på korten kicki har tagit!!!!Jätte fina kort!! Han är SÅ söt



Kram lina

2010-02-01 @ 18:54:46
Postat av: Fanni Backman

ÅHHH vilken vacker son ni har! KRAM PÅ ER ALLA!

2010-02-01 @ 20:25:00
Postat av: Ellenor

Ojjj så söt han är lillemannen!!! Å så lik jocke när han var liten :) Gammelmoster får ge någon liten present när vi ses :) grattis och lycka till!!!! /moster Ellenor

2010-02-01 @ 20:34:44
Postat av: Sara

Guuuud så fina bilder! Kicki är riktigt duktig på att ta kort! :)



Det är bara att komma förbi när ni vill, borde finnas kvar bullar ett tag iaf! ;)



Nu har jag skrivit upp sakerna på en lapp så jag inte ska glömma! ;) Själv ska vi inte ha så mycket på IKEA så jag längtar nog mest till Skopunkten! :P



Kraaam!

2010-02-01 @ 22:46:24
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka fina bilder ni har tagit!!

2010-02-08 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0