Fest hos oss! =)

Måste visa bilden från PT, min jobbarkompis Maries underbart, söta, tvillingar Kevin och Sonja!
Det är helt sjukt vad Sonja är lik sin mamma och Kevin är så lik sin pappa!
Grymt häftigt!

Sötisar!! =)

Torsdag bjöd vi brorsan och Kicki tacogratäng! Den är god alltså! =)
Glass till efterrätt, orkade inte satsa på svårare än så, men med maränger, chokladsås och strössel blir det också en grymt god efterrätt! =)

Neo skrattade som en tok till sin morbror! Var riktigt kul att han skrattade åt honom! Brukar annars bara vara mamma och pappa som gäller så det var jätte-skoj! =) 

Nu till lite bilder lilleman:

Han har ju börjar pussas!! Massor!! Och det är så mysigt!! Eller pussas och pussas, det är öppen mun som gäller:


Världens suddigaste bild men ack så mysig!! =)

Och här pussar han nallen:



=)



Mys i sängen!



Så här däckad och trött är man i mamma och pappas säng! =)

Fredagen kom brorsan hit och såg Lazio-Inter!
Jag gjorde en tidig kväll då jag skulle upp för jobb på lördag!

Lördag var det ju som sagt jobb först och sen hade vi fest hos oss för första gången på 2,5 år!! Lilleman sov hos sin farmor och farfar och det gick jätte-bra! Han sov ju lite halv-dåligt, men det har han gjort hemma också sen en vecka tillbaka! Tror han har eksem på benen som är jävliga för honom...ska kolla med BVC imorrn!
TUUUUUSEN TACK till Christer och Anneli för Neo fick vara hos er! =)

Festen då!
Den var hur rolig som helst! =)
Ett grymt bra gäng var det som kom och festade!
Nu till massa bilder från kvällen:


Jag och världens bästa Jocke!


Emmeli, Emma och Kicki!


Jag visste visst inte att vi skulle se galna ut! ;)


Jag och fin-Kicki!! =)


Världens gladaste Janne och Kickis grymma sängkammar-blick! ;P


Jajemen! Som vanligt! =)


Emma och Jotta! =)


Johan, Janne och Micke!



Bob =)


Jens och Micke!


Kicki blev VÄLDIGT liten med dessa grabbar! =)


Världens finaste bror och världens finaste svägerska! =)





Och till sist våran present av snälla grabbarna Johan, Bob och Janne!

TACK TILL ALLA SOM GJORDE DENNA KVÄLL UNDERBART KUL!! =)


Nu är världens bästa Neo hemma och jag har blivit förkyld och har ont i huvudet, så det blir en lugn och skön kväll!!

Ha det bra! =)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni verkar ha haft roligt :)

2010-12-05 @ 15:28:23
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha fantastiskt fina bilder ;)

Och söööötNeo när han pussar nallen :D



Du får gärna maila bilden på mig och Jens där man ser hur "lång" jag är när jag sträcker på mig :)



Tuusen Tack själv för igår! Sjukt bakis idag men helt klart värt det :P



Kraaaaam

2010-12-05 @ 16:22:53
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni verkar ha haft en rolig fest och vilka söta kort på pussande Neo! :)



Harry Potter var väl bra men det kändes som det inte hände så värst mycket...dom skulle nog lätt ha kunnat göra det till en enda film istället för att dela upp den! :)



Hoppas du piggnar till snart!

Kraaam!

2010-12-05 @ 16:42:59
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: MAMMA

GULLSTRUTEN !!! Men jag har ju fått 4 st pussar av sötingen...hihihi ! Lyckligaste mormorn som finns :)



Ni verkar då ha haft hur kul som helst...precis som vi hade i fredags :)



Drog en repa in till Kvantum på em för veckohandling så jag ska nog knappast in nåt i början på veckan...men ni hittar ju hit...hihi !



***

KRAAAM MAMMA

2010-12-05 @ 19:20:13
URL: http://whiskyochchamnpagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Av bilderna att döma så verkar ni ha haft en kanonkul kväll.. så härligt =)

Det är skönt att ibland bara få umgås med vuxna och släppa "barntänket" för en stund !

Så söt han är Neo med sina pussar =)

Kram

2010-12-07 @ 10:35:20
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0