Småstaden-fest!

Sov väl kanske 4 timmar från fredag till lördag och sen var det bara pallra sig iväg och jobba! Var gode trött och otroligt mkt att göra på jobbet, blev liiite stressad men sen kom jag ju på hur kul mitt jobb är och hur roliga arbetspolare jag har. Och då gick allt bättre! =)

( Måste bara nämna våran Linnea på jobbet...hon är världens solstråle som kan förgylla allas dagar..bara så ni vet! :) )

Efter jobbet var det bara att skynda sig hem och göra sig fin inför Småstaden-festen! Jag var nykter och körde! Kan säga att föret INTE var någon lek, men vi tog oss då fram..Vi var på havsbadet på en grymt rolig Rock-Christmas-show! Otroligt bra gjort och grymt bra låtar! =)

Vi har ett väldigt bra gäng i Småstaden och med tanke på att vi är så många är det otroligt häftigt att vi har så bra sammanhållning...HELA gänget!!

Tack, alla, för en grymt bra kväll!
Man kan ha grymt kul nykter också även fast man känner sig som smartast av alla andra fyllisar :P

Inatt blev det väl knappt fyra timmars sömn igen då lilleman vill upp sjuuuukt tidigt, så idag är jag trött som stryk! Men det blir en slö-dag med lite veckohandling, mjukisbyxor och en jädra massa ostkrokar!

Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som du hade en underbar kväll! :)



Kraaam!

2010-12-19 @ 10:03:54
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Louise

tack :) imorgon ska jag och vickan kopiera upp litteratur så då ska jag kopiera den där broschyren till dig :)

2010-12-19 @ 10:16:09
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Ida D

Mysbuxor och ostkrokar - en perfekt söndag!

Kraam

2010-12-19 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0