Som sagt: inget tvivel om vem som är pappa! =)

Våran mini-fotbolls-kille:





:)

Igår vart det först Korpen på Petras styrkemix...shit vad trött jag var!! Hon är galet bra och kroppen är öm idag =)

Efter Korpen for jag till Emmeli och Johan för att se Fångarna på Fortet! Grymt trevligt att sitta och surra! Madz, Jotta och Magnus var också där! =)

Idag har jag hunnit till Jävre och fikat med mamma, mormor och morfar! Neo busade på som vanligt! Efter det hämtade vi hem Jocke från jobbet så han fick komma hem lite tidigare än vanligt.

Nu tänkte jag ju ha en skön kväll hemma, är gode trött, och se Biggest Loser..men icke det! Vårat kort till boxen tjorvar och vi får vårat nya nästa vecka!!! SUCK!! Vi har nu bara ettan, tvåan och fyran...blää!! Men jag funderar på att mysa ner med en bok istället! =)

Trevlig kväll! =)







Kommentarer
Postat av: Åsa

Går inte biggest looser se på webben då? :)

2010-08-25 @ 20:31:00
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: EVA

Hur fina bilder som helst på sötnosen !!!



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR

2010-08-25 @ 20:51:28
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0