Trött och grinig

Såg Sverige-Skottland (3-0) igår och det var faktiskt riktigt roligt att se! Hoppas dom fortsätter sådär!
Var ganska häftigt med säckpipor i bakgrunden på matchen =) 

Igår var det mamma-bebis-träff i badhusparken och idag träffades vi på lyktan och lunchade. Var ett tag sen vi hade träff, har varit mkt annat i sommar, men det var VÄLDIGT kul att träffa några ur gänget och se hur alla bebisar utvecklas.
Vi har nog den sötaste bebis-gruppen :P

Neo har haft en ruggigt jobbig natt inatt.. Han tjorvade från 23:30..grät och gormade hela natten och detta fortsatte även hela dagen. Han har bara sovit korta powernaps på hela dagen och då blir man ju ganska trött och grinig. Jag gav honom alvedon men det hjälpte inte! Är nog tänderna och hans hosta som är jobbiga. Men efter en jobbig dag somna han nästan i soffan efter vällingen så nu ligger han i sin säng och sover gott! Hoppas jag :P

Imorrn är det äntligen fredag! Min moster Liza fyller år så det blir fika där!
(GRATTIS LIZA, hoppas du får en fin dag)
Sen är mys, bus och godis inplanerat denna helg!

Avslutar detta inlägg med några bilder från mobilen, vissa är tyvärr suddiga:



Han gillar inte att ligga ner i vagnen om han inte ska sova, nyfiken på ALLT! =)
(Vi har numera tagit fram våran sittvagn för stan-besök och då sitter han framåt och ser allt, brukar sitta helt tyst då :))



Världens finaste blåa ögon!



Piggelin är gott! =)



Kan själv!!



TREVLIG HELG!! :)


Kommentarer
Postat av: EVA

Gulleplutten !!!



Syns imorrn !



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-08-12 @ 19:17:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Mmmm...det var jättegott ! Och mycket blev det som vanligt, så nu har vi liiite i frysen...hehe !



Lät som att vi skulle åka in vid 12-tiden imorrn...jag och Edith följer med M & M.



***

KRAAAM igen !

2010-08-12 @ 22:03:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Men så grann han är!!!

Ojojoj.. ögonen är så härligt blåa =)



Ang lösen till den andra bloggen.. jag ska skicka det till dig vid tillfälle.. men du missar inget, jag ids inte hålla på med båda har jag insett =/



tack för kommentarerna om bilderna förresten. Men som vanligt är det ju snygga motiv så jag vet inte om jag behöver jobba så hårt tihi

Kram på er!

2010-08-13 @ 00:01:26
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Sara

Neo är ju bara för söt! :)

Trevlig helg på er med!

Kraaam

2010-08-13 @ 08:20:19
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Linn, Felicia, Oliver

nååå stora killen i sittvagn=) han är så söt...ska bli kul å träffas sen till hösten...har ni haft nå mer korpendejter eller blire någon till hösten kanske?



psst, träningen kommer snart igång för mig...vart så lat...i september då jäklarns;)



kram!!

2010-08-13 @ 14:29:26
Postat av: Jonna

Ja se där. Det kanske är det.. Men man ska ju inte klaga utan eg har man det ju bra, men man blir ju VAN! ;)

Hoppas ni får en bra kväll och natt nu då ;) KRAM :)

2010-08-13 @ 17:19:17
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0