Påsk-helgen


Fick VÄRLDENS STÖRSTA påsk-ägg i lördags plus en välbehövlig sovmorgon av min underbara sambo!! =)


♥ Tack, älskling!! Du är bäst!! ♥


 

Har varit riktigt skönt och roligt att Jocke varit ledig några dagar, vi har busat massor med lillen! Och såklart myst som bara "Familjen Mys" kan =)

 

Neo greppade tag i denna härliga leksak och stoppade i munnen =) Han hittar händerna mer och mer!

GOTT!

 

Kolla in skallran Neo fick av moster Edith:



Gilla fotboll verkar inte vara något problem ;)

Tuuusen tack, moster!! :)

 

I torsdags bakade jag biskvier:



Inte lika fina som mammas, men goda blev dom då =)

Och i fredags bakade jag bullar...Mums! =)

 

 

 

Neo skrattade massor för första gången i fredags..det var det roligaste! Jag skrattade tills jag grinade..så söt är han! =) Vi filmade det också, men kan tyvärr inte visa det här, då han ligger naken! Har som princip att inte lägga upp naken-bilder/filmer på han! Men jag lovar att filma nästa gång =) Kommer att busa varje dag för att få han att skratta ;)

SÖT-UNGEN!!!

 

Däremot bjuder jag på några kort:

 

 

Fin :)

 


Mys med pappa!

 

Bus med mamma!! =)

 

 

I går var vi i Jävre hela dagen, var där från 10 till 19. Vi satte ute i solen och Neo sov i vagnen nästan hela dagen och sen fick vi grillat till middag och fruktsallad med hemmagjord glass till efterrätt!

MUUUUMS!! Jag var så sjukt mätt hela kvällen, så sjukt gott!

Tuuuuuusen tack, snälla mamma, Rolle och Edith!

 


Idag, igen, fick jag en liten sovmorgon, och nu blir det snart en prommis med Jocke och Neo. =)

Underbara liv! ;)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: EVA

Här är Rolle och tvättar bilen och Edith ska på bio i em och jag väntar på solen...men har röjt lite i huset under tiden.

Sen kommer Linda och då blir det gaddning :)



1000 tack själv för igår ! Så himla trevligt när ni kan vara liiiite längre...



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-04-05 @ 10:54:28
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken mysig påskhelg ni har haft! :)



Jo, det var synd att vi inte hann träffas! :/

Fikade på ditt jobb i lördags, det är nog bland det bästa stället som jag har fikat på...med tanke på att jag är gluten! Och servicen var kanon den med! Så du kan ju hälsa dina jobbarkompisar det! :)



Ha det så bra!

Kraaam!

2010-04-05 @ 11:31:57
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Louise

dom flesta verkar tro på en tjej :) haft en bra påsk?

2010-04-05 @ 14:54:53
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo den har varit bra även om jag stundvis funderat på att skänka bort Levi till nån med bättre tålamod. Nä men man ska inte klaga, hehe.

2010-04-05 @ 15:14:55
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja men då var de han jag såg! Var så osäker vi stod å stirra på varandra ett tag men han hade brillor på sig så jag blev osäker och vågade inte hälsa:P haha

2010-04-05 @ 23:14:55
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jåååh han var ju så himla söt där! Som alltid då :)



Det finns bara en gång jag garvat lika mycket till SP och det var när Cartman smög näck på scen med sin "osynlighetskraft" :D Men Randy tar nog ändå priset :P



Kraaam

2010-04-06 @ 19:26:56
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo, riktigt skönt och vi hade turen att bli det tre dagar på raken åxxå! :P



Önskar att jag kunde se CL med, här är det allsvenskan på tv och det är verkligen inte roligt att titta på! Tur att jag hade mina Vampire Diaries avsnitt att se... :P



Ha en trevlig kväll ni med!

Kraaam

2010-04-06 @ 21:20:00
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Carola

Tur man kan se bilder på lillsnyggingen då man inte ser han irl så ofta.



Hörru, vilket fint ägg du fick! Skulle jag också vela ha, speciellt nu då jag är så gotta-sugen :)

Kram/C

2010-04-06 @ 22:33:14
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0