Vecka 25! =)

Måndag och vi är i vecka 25 =). Tiden går fort men långsamt (?)...då jag kollar på min baby-nedräknare känns det som att det går jätte fort, men då jag sitter och tänker på våran framtida, lilla familj och då börjar jag längta så otroligt mkt..då går tiden långsamt =). Men jag njuter av att bli tjockare och tjockare och kan inte annat än fascineras av det lilla livet som boxas och sparkas i magen. Kollade även i min kalender idag och upptäckte att jag bara jobbar drygt 7 veckor till innan min havandeskapspenning slår in. Känns gode så bra!=) Kanske inte kommer att vara rikast i världen direkt, men definitivt lyckligast!! =)



Idag vaknade jag med halsont och lite täpp i näsan. Ont i halsen har jag fortfarande och skippade därför dagens träningspass tyvärr...inte kul alls..men bättre man blir totalt frisk innan man tränar. Så istället fick jag sluta tidigt för att det var så lugnt och stack hem och storstädade!! Har skrubbat toan, diskat, dammtorkat överallt, tvättat 2 maskiner, dammsugit och skurat! PUH! Men nu skiner det! =)



Dags för en lista tycker jag! =) Ni som känner mig vet ju att jag är en list-makare utav dess like, i alla former, och dessa är ju för roliga att fylla i. 

20 frågor!

1. Hur många resväskor äger du?
En, fast den har trasiga hjul så jag lånar alltid mammas eller mormor och morfars =)

2. Skulle du hellre ta bilden än att vara med på den?
Hm..jag tar gärna kort men nån bild vill jag ju vara med på =)

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Jodu =)

4. När var senast någon stötte på dig?
Hm..var nog ett tag sen, sen jag blev gravid är det ingen =)

5. Vad åt du till middag senast?`
På MD´s i Jävre igår, (har inte hunnit äta än), och då blev det skrovmål!


6. Använder du huvtröjor?
Ibland

7. Vem var den senaste som messade dig?
Jocke! =)

8. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Är den ultimata väskhållarn!! Gillar inte alls att åka! Tråkigt men sant!

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Hm...jag jobbar ju i Småstaden och där är det väl ca 15-20 butiker!

10. Hur många syskon har du?
Tomme, Edith, Carola, Ronny, Micke♥, Gabriel och Christoffer

11. Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stolar och en barnstol..jag vet jag är tidig! =)

12. Har du en stationär eller bärbar dator?
Just nu har vi en stationär, men den ska snart bytas ut mot en bärbar

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Inga piercingar för mig tack, men tatueringar: OOOO JAA!! Har nästa på G, och den kommer att sättas på plats av Rolle direkt efter förlossningen ;)

14. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn, LOKA och lite godis!


15. Gillar du att flyga?
Beror på, inget jag är rädd för och är destinationen bra då längtar man ju till att flyga =)

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
NOPE!! Livet är alldeles för kort för det! ;)

17. Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
25 år..shit..

18. Tycker du om att krama folk?
Jag är en riktig kramis!!

19. Vad är du allergisk mot?
Kiwi


20. Gillar du din boendesituation?
O JA! Älskar våran lägenhet! =)

Skulle vilja utmana några: Kicki, Mamma, Magda, Emma och Tina =)

Nä, nu är dags för nånting i magen..känner mig VÄLDIGT hungrig! Jocke tränar idag så det blir aldrig någon rejäl middag då, utan det blir nog en hel drös med:

och..



Ha en underbar måndag!

PS/Visst skänker ni 50 spänn till cancerfonden via mamma??Ni gör skillnad!!Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du inte i v.25+0, dvs. att du har gått in i v.26? Du och jag har nämligen lika länge kvar innan BF och jag går nu in i v.26



/Anna ( Carola´s karls kusin)

2009-09-14 @ 19:27:38
Postat av: Cissi

Hej Anna! Vad mysko! =) Jag kan ju ha räknat fel, men min barnmorska kollade och bokade in min vecka 25 kontroll denna vecka så..=)

2009-09-14 @ 19:37:51
Postat av: EVA

Nu har jag också gjort en lista...hihi !

Syns imorrn !



***

K r a a a M !!!

2009-09-14 @ 20:26:09
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja ibland är det lite förunderliga barnmorskorna =) Jag var också på v.25 kontroll denna vecka, igår, då jag hade gått 25 fulla veckor (25+0). Min BF är den 27/12 och om jag inte minns fel hade du väl den 28/12?



Vi kanske ses på föräldra föreläsningarna!



/Anna

2009-09-15 @ 16:51:43
Postat av: Cissi

Anna: Jo, precis! =) Hoppas vi ses! =) Kraam!

2009-09-16 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0