100 dagar och nedräkningen fortsätter =) =) =)

100 dagar kvar!!! Vi började på 280 och nu är det "bara" 100 dagar kvar...=) Som jag längtar efter att denna sparkande grabb ska ligga i min famn!!

Flickan som lekte med elden
var riktigt bra! Precis som ettan, varken bättre eller sämre än den. Måste säga att jag är imponerad att dom lyckas så bra med att göra denna film av denna suveräna bok, jag menar: Hur svårt är det inte att lyckas med att få med alla känslor och händelser i denna otroligt, suveräna bok. Så jag tycker dom har gjort det riktigt bra! Gå och se den! Mamma och Rolle kunde tyvärr inte följa så chefen, Ulla och hennes Peter följde istället. Men mamma; trean, den tar vi! ;)

(Noomi Rapace och Mikael Nyqvist är födda som Lisbeth Salander och Mikael Blomkvist)

Idag har vi hunnit med stan, blev Barnens Hus för en present till Carolas Wille, sen vidare för en snabb-koll på stan och sedan lunch på Wayne´s. Åt en toast med kyckling och bacon som var helt suverän. Dit ska vi igen!



Efter stan drog vi vidare till Hemmings och såg deras match. Jätte bra match som slutade 5-1 mot Sävast, riktigt skoj. Där dök även Jockes föräldrar upp! =)

Nu blir det snart middag; blir fläskfilé med svamp och lök med pommes och béarnaisesås! MUMS! Och sen blir det en tripp förbi festen hos Tomme och Kicki!

Kommentarer
Postat av: EVA

Ja jäklar vad det närmar sig !!! Och det är inte bara du som längtar...



***

JÄTTEKRAAAM MAMMA

2009-09-19 @ 21:20:29
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Bäst fan första festen blir med oss, men det tar jag för givet! ;) Saknar ju min partner in crime!! :)



Hoppas ni haft en supermysig söndagkväll!

Kraaaam på dig :)

2009-09-20 @ 23:09:01
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0