Shopping, bilbarnstol, bio och PALT!!

Idag är det äntligen lördag och jag har jobbat klart denna dag. Sjukt mycket folk på stan och det var riktigt skoj att jobba idag. Men trött blev man...

Igår var jag och shoppade, och det var det snabbaste gången jag shoppat någonsin. Träffade Eva på Gina Tricot och hon tipsade mig om mamma-byxor på Hanséns-barn så dit gick jag direkt och det blev köp:

Ett par jätte sköna, svarta mamma-jeans =)

 

Sen shoppade jag vidare och hittade ganska mycket:

Svarta leggins och en stoor, skön lila-blå tunika från Gina Tricot.

 

En randig tröja och 4 jätte sköna linnen från JC.

 

En svart, ganska lång, (räcker till knäna) svart tröja och en cool, jätte stooor t-shirt från Vera. (Det fläckiga är från kameran, om ni undrar)

Nu har jag ganska mycket nytt, himla kul att få ta på mig något fint, alla mina kläder är som sagt lite för små =)

 

Efter en shopping-tur på endast en halvtimma (!!) så for jag och hämtade bilen som var klar!! Pappa hade fixat den och handtaget som Rolle hämtat passade perfekt! Tack och lov för det..så nu är det bara ombesiktning som gäller och håll tummarna! Sen kan jag pusta ut. (Än en gång: tusen tack till alla för hjälpen!!)

 

Sen skulle Jocke på Dannes inflyttningsfest och vi drog alla och käkade på Tre Kronor, vi var väl drygt 20 pers, men sen "släppte jag iväg" Jocke på fest och drog själv till Tina och såg IDOL med Madz, Jotta och Magnus. Sen kom Emma, Dennis och Pelle. Då var klockan hyfsat mycket för mig som skulle upp halv sex nästa morgon, så jag tackade för mig. Underbara, roliga kompisar jag har alltså! =) Är aldrig tråkigt att bara sitta och surra med dom! Jocke hade också gode skoj, kom hem kring halv tre och var bakis som stryk imorse ;) Så ikväll blir det inte många knop för nån av oss, han är gode trött och jag är gode färdig efter en hyfsad sömn-lös natt och hårt jobb idag. Så ikväll blir det:

 

Har ganska höga förväntningar av denna film, gillar ju Gerard Butler massor och Michael C. Hall (han som spelar Dexter) är ju grym! Spännande! Gäller att passa på att gå mkt på bio nu innan lill-skruttis kommer! =)

 

Idag efter jobbet for jag och Jocke på Coop och hämtade en sak från COOP:

Visst är den fin? =) Vi har hyrt bilbarnstol från IF-försäkringar, då får man tre stolar som byts ut då dom vuxit ur dom. Och sista får du behålla =). Jätte fina stolar, så vi är jätte nöjda!

 

Och imorrn är det äntligen dags:

PALT-KALAS hos mamma!!!!!!!!!! =)

 

Och nu till en underbar lördag med en underbar sovmorgon imorrn!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: EVA

Vilken superfin stol ! Och vilken shoppingtokig dotter...hehe ! Men fina kläder...helt klart !



Syns imorrn !



***

KRAAAM MAMMA

2009-09-26 @ 23:04:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Eva

Åhh vad kul att du hittade dig mammabyxor, och riktigt fina också! Svarta jeans passar ju till allt!



Vad smart med bilstolar så där, får man fråga vad det kostar?



Ha de gott! Kram

2009-09-27 @ 11:33:27
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud vad mycket fint du hittade, och på så kort tid!! Du måste verkligen lära mig att powershoppa..;) Btw tusen tack för att du fixade våra platser idag på styrkemixen, hann som aldrig tacka dig. En stoooor kram från mig! =)

2009-09-28 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0