TJEJKVÄLL!!

Efter en ganska jobbig dag med en massa förberedelser inför denna kväll, skickade Marie hem mig en timma tidigare som tack för allt det hårda jobb jag gjort idag! Vila en timma och sen dags för TJEJKVÄLL med mamma och Edith! =)

Först blev det mat på Airbaillo och sen röjde vi stan. Vi alla hittade nått vi ville köpa och Edith, gullungen, köpte en present till oss:


Söt va?=) Lite suddig bild..men hur fin som helst, tusen tack, söta lillasyster!


Sen köpte jag denna som jag tänkte hänga i badrummet mellan våra krokar, så han har en egen handduks-hållare =)

Vart även ett par solbrillor och en massa sockar, trosor, benvärmare och strumpbyxor:






Köpte även en super-snygg klocka, men den får ni se då vi hängt upp den! =)

Jätte trevlig kväll med jätte trevligt sällskap. Träffade många kompisar som också var på stan. Tusen tack, mamma och Edith för en klockren kväll!

Imorrn är det äntligen fredag och jag är ledig i helgen!!! JIPPI!! Inga planer förutom imorrn då pappa, Desirée och Gabriel kommer på middag och kalas på söndag för Carolas Wille som fyller 4 år!

Ha en underbar helg, allihopa!

Kommentarer
Postat av: EVA

1000 tack för maten och en supertrevlig kväll gumman !



***

KRAAAM MAMMA

2009-10-01 @ 21:40:06
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Jo, visst är dom gode söta ändå (läs: självklart ;) )

Va fina saker ni hittade på tjejmötet =)

Vi såg er ju inne på intersport.. men det var ju sjukt mycke folk!! Men trevligt!

2009-10-02 @ 21:41:49
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Cicci

Riktigt roligt att träffa på dig i torsdags å se LILLmagen din! :) Måste ju fråga vars ni hittade piraten? Var ju ursnygg!

2009-10-03 @ 15:34:55
URL: http://fantaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0