Tisdag

Dagen började med en super-trevlig lunch på jobbet med Ulla, Karina och Tina. Kul att få sitta och surra med dom en stund.

Sen drog jag ner till Jävre och har varit där tills nu. Jag och Mamma har pysslat och gjort klart inbjudningskorten till min baby-shower. Som sagt, jag önskar att alla kunde komma men nu har jag dragit ner till dom riktigt närmaste. Kommer att börja dela ut inbjudningskortena så fort jag träffar alla. Och dom blev super fina, ska lägga upp bilder sen! Super-duper söta! =) Tusen tack, snälla mamma för all hjälp!!


Nu blir det att göra middag: fiskpinnar och hemmagjort potatismos!! Och imorrn är det barnmorskan och tjockis-träff! =)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: EVA

1000 TACK själv för idag !

Himla kul att sitta och pyssla och surra...och korten blev riktigt fina !

Sen gjorde jag lite julklappsetiketter också...och fler såna lär det nog bli !



***

KRAAAM MAMMA



.



2009-11-10 @ 19:30:43
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Siri

Vad kul med en Baby-shower!

2009-11-11 @ 13:27:14
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0