Shopping-dag med morsan!

Idag har jag och mamma varit på stan hela dagen. Mamma hittade nog mest och köpte en del julklappar och födelsedagspresenter, jag hittade också lite grejer och nu är även Ediths födelsedagspresent klar. Perfekt! Vi var även på ICA, DollarStore, ÖB och EM och sen vart det även lunch på Röda Lyktan. Mkt trevlig dag som alltid med morsan! =)

Detta handlade jag; kan tyvärr inte visa presenterna då Edith kan kika in här då och då ;)


Musse Pigg-body för halva-halva priset på Kappahl! =)

Super-söt dress även den på halva-halva priset på Kappahl, kunde ju inte låta bli ;)


En längre mjuk-tröja, hur skön som helst och magen ryms!;)


En vanlig vit, längre tröja från GinaTricot. Min randiga tröja är samma märke och det är fasiken den skönaste tröja jag har så...en till fast hel-vit blev det! =)

Tack mamma för en trevlig shoppar-dag!!

Ikväll blir det Sverige-tröjan på, Hamréns första som förbundskapten och Sverige möter Italien. Innan dess blir det lax-filé med quinoa till middag och kanske en promenad. Ha en fortsatt trevlig onsdag! =)

PS/ Receptet på Lailas cookies är bland kommentarerna i förra inlägget!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååå vad jag vill sno den där stoooora tröjan med döskallar!!! :P

Det roligaste jag får shoppa nu är tapeter och klister!



Kraaaam

2009-11-18 @ 14:19:37
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: CK

Fina kläder till både dig och lilleman!!Tusen tack för receptet!!

2009-11-18 @ 15:08:09
Postat av: EVA

1000 TACK själv för idag ! Alltid lika mysigt att följa åt...



Och då jag summerat allt jag handlat så är julklapparna till Edith helt klara och födelsedagspresenterna nästan...



Tänkte bara en sak...du köper väl inte det där vi pratade om tidigare ? För då kanske jag köper en sån till present också...eller kanske föreslår det till Tomme & Kicki. Vore väl inte fel...



***

KRAAAM MAMMA



:)

2009-11-18 @ 15:39:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0