Härligt med fredag!! =)

Hockeyn igår var riktigt bra! KUL att se, än så länge har jag inte sett Luleå förlora (live alltså) och det verkar hålla i sig, 2-0 till oss. Måste säga att målvakten, Anders Nilsson, var underbar!! Riktigt kul! Vi var där lite innan och hann in på souvenir-affären; Tomme köpte en börs och jag och Jocke fyndade detta:

Haha, söta va?? =)

 

Idag blir det först ett besök hos Vejm för att färga ögonbrynen med svärmor och sen någon mysig middag med världens bästa Jocke. ♥

 

Senare ikväll blir det bio med Emma och Dennis...ÄNTLIGEN är det dags för sista delen av:

 

I och med att jag har läst boken så vet man ju slutet men ska ändå bli riktigt kul att se! =) 21:15 börjar den!!!

 

Nä, nu ska jag snart dra iväg, men ha en TREVLIG HELG!!! =)

 

PS/ 1 månad och 1 dag kvar till lill-skruttis är beräknad! ♥

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj...hmm, har bl.a: Lost, CSI LasVegas, Desperate housewives, Greys Anatomy, Ugly Betty, SATC, Family Guy, My name is Earl, Bones, Criminal minds, House, OZ, Prison break, Rome, Heroes, Tru calling m.fl.



Böckerna är lite svårare för jag har inte hunnit läsa dom flesta men jag kan ju skicka nån med Jocke som verkar bra iaf! :)



Vi ska och se Luftslottet som sprängdes imorgon så jag hoppas den är bra! :)



Kram Kram

2009-11-27 @ 16:39:24
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0