Helgen! =)

Fredag: började dagen med att baka kärleksmums till Jocke. Han älskar verkligen dom och äter bara sånt på helger så nu jäklar skulle han få det då han kom hem från jobbet =)



Träffade sen upp brorsan och Kicki för lunch på jobbet, Röda Lyktan. Sen kom Jocke dit efter bara halvdag på jobbet och vi drog en sväng på stan. Vi gick även på datorfixarna och kollade in en bärbar dator som vi kanske ska köpa, ska bara fundera lite först :). Sen lite shopping:


Trosor från HM och kalsonger från Salming till Jocke! =) Lyx-variant!


En super fin skjorta från Hanzens.

Sen vart det även ett besök hos Erika på Vejm för plockning/färgning av ögonbryn, blir så fint, som ett ansiktslyft! =)

På kvällen var det kalas hos Madz med mkt gott fika och gott sällskap =)

Lördag: halloween! Vaknade kring elva, skönt, och sen förflyttade vi oss till soffan i några timmar och såg CSI, sen vart det duschen för oss båda. Sen drog Jocke iväg till Byske för halloween-fest och jag hämtade upp Kicki för en skräckfilms-kväll fullproppad med pizza, godis och coca cola! =) Filmerna blev:


Gode så knäpp film! =)


Bättre och läskigare =)

Sen var även denna på TV, hann inte se klart hela för Jocke skulle ha hämtning:



En grymt härlig lördag-kväll och jag var så mätt då jag kom hem att jag trodde jag skulle spricka! =) Tusen tack, Kicki för världens bästa frossar-kväll!

Idag är det söndag och inga planer förutom allsvenskan: final med IFK Göteborg-AIK, har man en sambo som älskar all fotboll är det bara att hänga med! =) Brukar annars inte alls se allsvenskan.

Tänkte jag skulle komma ihåg denna också:

Veckans meny:
Måndag - Spaghetti och Köttfärssås
Tisdag - Kyckling-Wok i Tortillabröd
Onsdag - borta nästan hela dagen så vi får se..=)
Torsdag - Hemmagjorda Köttbullar med Makaroner
Fredag - Fläskfilé-pasta
Lördag - Middag i Jävre
Söndag - Tacos eller hemmagjord pizza =)

Dags för en magbild också tycker jag, så här ser jag ut nu:



Vi hade så kul åt magen för någon dag sen, han rörde sig hela tiden, hur länge som helst, det är ju för fasen som bio! =) Kan int sluta titta!

I veckan har jag faktiskt ganska mkt inplanerat, ska bli riktigt roligt!
Måndag - ultraljud
Tisdag - röja stan med mamma och svärmor
Onsdag - frissan kl 10, träff med massa tjockisar kl 12, föräldrakurs kl 16 och sen underklädesparty kl 18
Torsdag - blir det att följa mamma till Sunderbyn för resultat och förhoppningsvis champagne-köp!
Lördag - Fars-dags middag i Jävre såklart! =)

Denna träff med tjockisar: tydligen så kommer dom lägga ner att fixa mamma-grupper så en kompis Ida, som också är på smällen, tog tag i detta själv och fixade ihop några blivande mammor! =) Grymt kul, så nu har vi första träffen på onsdag.

Nu ni, går jag vidare till en lugn söndag med min sovande älskling! =)



Kommentarer
Postat av: Linn och flisis

ååh det ska verkligen bli kul med en liten bebis igen...men du, kan du inte lägga ut receptet på kärleksmumskakorna. De verkade så goda=)



btw, varför ska du göra ett ultraljud till?



kram//Linn

2009-11-01 @ 11:50:58
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Eva

Vaddå inget planerat för helgen ??? Ni ska ju hit och äta för tusans plåtar...hehe... Håller på med matplaneringen...blir nog inte den efterrätten...kom på en annan godare !!!



Och så kul med ett eget tjockisgäng ! Kul att kunna träffas på nåt fik då och då och sitta och surra...och även sen efteråt då det blir barnvagnsrally ! KUUUL !!!



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-11-01 @ 12:06:56
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

Okej jag läste heeelt fel! Blev lite chockad, istället för underklädesparty läste jag underklädesbyte. USCH! Tänkte alltså att ni skulle sitta å byta underkläder med varandra...Kanske borde plugga svenska eller nå..

2009-11-01 @ 13:25:49
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Tina

The eye är de med hojna...hmm glömde bort vad hon heter...FAN...Jessica Alba?

2009-11-01 @ 13:39:31
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack själv! =)

Nästan så jag fortfarande är mätt, fy fan :)

Kraaaam

2009-11-01 @ 13:42:49
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vi ska också på ultraljud imorgon (måndag) kolla moderkakans läge så de ska bli spännande! Tycker att det var ett bra intiativ av Ida att starta en mamma grupp, så de ska bli trevligt! Vi ses på onsdag!

2009-11-01 @ 20:09:23
Postat av: Cissi

Anna: spännande, vi kanske träffas där =) Jo, mkt bra initiativ av Ida, ska bli grymt roligt! =) Kram på dig och lycka till idag!

2009-11-02 @ 12:27:02
Postat av: Anna S

De var ju så trångt där inne så man fick ju inte se så mycket av bebisen,den låg med ansiktet mot ryggraden dessutom så man kunde inte få någon fin bild. Men moderkakan hade vandrat uppåt så det såg bra ut!

2009-11-02 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0