Nu är det jul igen...

Igår var jag på stan med Emma! Känns skönt att jag har henne som gravid-kompis!! ;) Vi är nog lika rastlösa båda två. Vill att lill-skruttis ska komma nu så jag har nån att leka med ;)

Blev först lunch på Airbaillo och sen lite shopping. Köpte klart julklapp till mamma och svärmor, kan inte visa vad det är då ialla fall mamma läser detta! =) Har även klart några till, nu är det bara Gabriel, Wille och Kevin kvar. Jag och Jocke har beslutat att inte köpa massa till varandra, går så mkt pengar nu. Blir kanske att köpa en kamera till oss istället :). Tomme och jag har även vi gjort en deal: vi ska köpa Sagan om Ringen-triologin på Blu-Ray till varandra då den släpps, utmaningen blir en rolig inslagning istället :P. Vi skulle inte ge varandra nått, men detta blir ju klockers, då vi båda vill ha den =).

Åter till shoppingen, detta köpte jag (förutom julklapparna):

En söt liten tomte som nu ligger på soffan, från Jysk!

 

Servetter från DollarStore!

Även dessa från DollarStore! =)

 

Det var den shoppingen! Jag och Emma pratade faktiskt om att man borde väl egentligen njuta av denna tid, jag menar hur ofta är man ledig och får sova ut etc...men jag längar så OTROLIGT MYCKET efter denna bebis att man vill som bara att dagarna ska gå :)

 

Igår fördrev jag även dagen med att JUL-PYNTA! =) Skyll inte på mig för att jag är tidig, jag brås på mamma!!

Kolla vad fint:

 

 

 

Kanske tomten kommer och lägger i nått i min strumpa i år..*blink blink*! =) Förra året var jag faktiskt snäll och fick massor med grejer! =)

 

Igår såg vi Champions League: Barca - Inter (2-0) och idag blir det nog Milan - Olympique Marseille hos Tomme och Kicki skulle jag tro! =)

 

Jag sover verkligen super-dåligt nuförtiden! Somnar aldrig på kvällen och vaknar tusen ggr...och imorse vakna jag halv åtta och kunde inte somna om. Så idag tänkte jag käka lunch med jobbar-polarna, gäller att passa på då dom käkar tidigt!

 

Torsdag blir det först fika-träffen med gravildos och sen hockey; Luleå HF - Färjestads BK på kvällen. Denna gång inte på TV utan på plats!  =) Blir super skoj! Måste inhandla mini-luleå-tröja också! ;)

 

Nä, dags att hoppa i duschen! Ha en underbar dag!

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad mysigt det blev med julpyntet! Du har hunnit längre än mig! Har bara hunnit sätta upp gardiner och sätta ut dukar, resten blir idag, eller granen kommer inte upp förrän fredag då johan skall montera ihop den =) Vi ses imorrn!

2009-11-25 @ 10:24:50
Postat av: EVA

Hehe...viss släktskap finns ju...:) men fint blev det !



Antar att jag måste sy och brodera en ny strupma nästa år...ska rita av Tommes kanske...så blir det lite samma stuk som din ! Om han har kvar den...



***

KRAAAM MAMMA



:)

2009-11-25 @ 11:50:27
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååh...önskar jag hade julpyntat klart åxxå! Jag hoppas att tvättstugan blir klar före helgen så man får storstäda och sen ta fram alla julsaker! Det är så mysigt! :P Dexter var bra, har iofs bara sett två avsnitt än men det verkar bra iaf! :) Hade nog aldrig sett det om inte Jocke "tjatat" om att det var så bra och att jag borde se det! ;) Hoppas allt är bra med dig och magen, inte länge kvar nu! :) Kram Kram

2009-11-25 @ 21:13:56
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0