Barnmorskan och mammaträff! =)

Vaknade 8:30 av väckaren...trött...imorrn ska jag sova ut, så är det bara!! ;)



Iväg till barnmorskan kl 10 och där var allt bra, blodvärdet på väg upp, men det är bara fortsätta käka järntabletter. Blodsocker och vikt var jätte bra och hjärtljuden är alltid lika mysiga att lyssna på. Allt verkade bra så det var skönt. Magen min har då blivit en cm större, men fortfarande liten, men så länge skruttis växer så är jag nöjd! Min amningskurs vart ju inställd så vi gick igenom en del grejer idag, var ganska bra att få höra nån säga allt istället för att bara läsa, läsa och läsa.


(Är ganska nöjd med min lilla mage ;))

Sen hann jag på DollarStore för lite onödiga grejer; julklappspapper, plastpåsar, aluminiumfolié, duschcreme och annat smått och gott!

Sen blev det kvarters för träff med blivande mammorna! Alltid lika trevligt, sitta och surra och allt möjligt! Tusen tack, brudar!!

Jag är jätte trött nu, förstår inte riktigt varför, men nu blir det sängen och Camilla Läckberg innan middagen! =)





Kommentarer
Postat av: EVA

Ja läs på du gumman...så morsan får låna boken...hehe !



Här drog vi liiite tidigare till Hx och det var ändå kö då vi kom, men den jobbades himla snabbt undan, så halv 2 var vi på väg hem igen :) Så nu är lella också vaccinerad...nu fattas bara stooorn ! Och jag tjatar...



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-11-11 @ 15:08:21
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna S

Tack själv! Superkul att träffas! Det tar musten ur en att skratta och ha trevligt, skall nu lägga mig och slöa i soffan innan man börjar med middagen. Vi ses till veckan!



Kram

2009-11-11 @ 15:14:15
Postat av: Elin

Fy fan för att se ut som den kvinnan. Du har haft tur med en liten och nätt mage :) Visst är hon helt underbar min lilla troll unge!! :)

Visst kämpar du och håller igen nån dag extra ;)

2009-11-25 @ 11:04:51
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0