Tisdag

Har precis kommit hem från Jävre, efter en grymt god middag och efterrätt vart det tatuering. Inte för mig den här gången, utan Jocke. En text på sidan av armen och så jävulst snygg den blev. Rolle har blivit grymt duktig, Jocke är jätte nöjd! Jag blir alltid så sugen på att tatuera mig igen då någon tatuerar sig, men nu blir det att vänta ett tag =) Här har ni den:

                                                                                                

Tusen tack Rolle för den fina konsten på Jockes arm och tusen tack mamma för den grymma maten, jag är fortfarande mätt!!

Nu blir det mys och film med lite popcorn kanske...=)

Ha en fortsatt trevlig tisdags-kväll! Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder texten? :)

2009-05-12 @ 22:00:27
Postat av: Tina

riktigt snygg:):)

2009-05-12 @ 22:06:40
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: EVA / MAMMA

Blev ju hur bra som helst...hihi...han är duktig guben min !

Nu ska vi se om Malena gick vidare...vi hejar och hejar...jag och Edith...maken sover !



***

KRAAAM MAMMA

2009-05-12 @ 22:24:50
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0