Tisdag idag!

Tisdag idag och jag räknar redan ner till helgen! =) På lördag har vi firma-fest med Röda Lyktan och det ska bli riktigt roligt, vi brudar brukar ha skoj på dessa fester! Och nu håller Sanna och Fanni i lite lekar, det blir guld! Jag ska fixa en tipsrunda, får se hur den blir!

Sen på söndag är det Mors-dag och det firas hos mormor och morfar i Jävre med släkten och god mat! =) Tycker att jag borde på en förtids-morsdags-present (blink-blink, Jocke ;)

Måndag ska jag till min barnmorska och kolla alla värden etc...blir spännande =)

Så ni förstår varför jag längtar till helgen..fullspäckad helg+måndag med roligheter!!

Idag har jag jobbat som vanligt och sitter nu och väntar på att jocke ska komma hem. Idag ska vi lyxa oss med att gå på Golden Dragon och käka! Jag kände för att göra nått mysigt med min underbara karl så nu ska jag bjuda han på det! Inte så vanligt en tisdags-kväll, men vafan, det är vi värda, tycker jag! =)

Imorrn smäller det:

VS
Manchester United mot Barcelona i Champions League final! Sändningen börjar kl 20:00 och detta ska jag se (med lite ostkrokar kanske) hos min bror och hans kicki =) Missa inte det!

Ha en underbar tisdag! Det ska jag! =) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha fan va bra att jag hade någon aning om att det blir fotboll hos oss imorgon!! :D

2009-05-26 @ 16:45:20
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA / MAMMA / blivande MORMOR

Och den matchen går på vilken kanal ? Säkert just den vi INTE har !!!



Myspys och vardagslyx...det är ni värda gumman !



***

KRAAAM MAMMA

2009-05-26 @ 17:28:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: jenny

joo helt klart, man ska trivas det är det som gäller.. visst trivs vi här, har världens bästa grannar och allt men lägenheten tycker ja inte om riktigt, kasnke på grund av tapeter å sånt:)



men nu flyttar vi bara nån trapp bort så vi får ha kvar våra grannar ialla fall såå :) men större å finare :)

2009-05-26 @ 18:06:04
URL: http://lilllarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag hoppas verkligen att Barca vinner imorgon! Och att jag och Patrik hittar en Tv på Madrids flygplats som sänder matchen!!! =)

2009-05-26 @ 19:35:05
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad
Postat av: Åsa

Mm.. nybakta bullar är helt sjukt gott! Och eftersom farmor inte orkar baka mer än typ två plåtar i taget så finns det nybakta bullar där varje dag för gud förbjude om det skulle vara slut bullar när det kommer främmande.. :D

2009-05-26 @ 19:57:47
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0