Love..love...love

Kicki hade denna roliga lista på sin blogg som jag var tvungen härma =)

Vad heter ni? Cissi & Jocke
Hur träffades ni? Genom Tina, hon sa till mig att hon hittat ett ragg åt mig i Gagsmark, jag skrattade men men...=) =)
Hur länge har ni varit tillsammans? Den 13 Juli blir det 8 hela år!
Är ni förlovade? Jajemen..Rom -08
Bor ni ihop? Jajemen!
Har ni barn? Inte än...
Har båda körkort? Japp
Kommer du ihåg er första kyss? Jajemen, jag hade mensvärk och gick mot Jockes moped (den tiden ja), han tog hand om mig och kysste mig =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror det var Jocke
Vem är äldst? Jocke
Vilka stjärntecken är ni? Vi är båda Lejon!
Vem fyller först på året? Jag!! 25 Juli (Jocke 18 aug)
Håller ni i handen på stan? Alltid! Om inte shoppingpåsarna är i vägen!
Vem är längst? Jocke är 180 cm, jag en decimeter kortare...bra för klackarna!!
Vem sjunger bäst? Vi är nog båda lika jäkla dåliga..inte en ton rätt!
Var nån av er oskuld när ni träffades? Inga kommentarer!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nope
Vad har ni gemensamt? Vi har samma humor och film är ett stort intresse!
Blev du kär i första ögonkastet? OOO JAA!!
Har ni någon speciell låt? Sonata Arctica - Fullmoon
Har ni några "frikort"? Kommer Bravehearts Mel Gibson tillbaka i tiden så...Eller Christian Bale..Jocke vet jag int!=)
Har ni stora framtidsplaner? Barn =) =) och hus
Har ni gråtit i varandras armar? O ja, många ggr!
Har ni varit utomlands tillammans? Jajemen:  New York, Almunecar (Spanien), Rom och London
Vilket är ert bästa minne? Det finns otroligt många..men förlovningen i Rom är en av topp 3  =)
Vem lagar bäst mat? Jag! =) Eller bäst vet jag inte, men mest!!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Oftast träningar för oss båda, eller film =)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä, drygt 2 mil...
Blir du lätt svartsjuk? Jag var det förr, men inte nu längre! =)
Brukar ni bråka? Vilka par bråkar inte??
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hans ögon!!!!
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag är mästaren!
                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Ni är hur söta som helst...hihi !



***

Nattinatti !



2009-05-06 @ 22:44:33
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

2009-05-07 @ 15:38:33
Postat av: Tina

Men SNYGGA! ;)

2009-05-07 @ 15:38:58
Postat av: emmeli

haha vilken vacker bild =)

2009-05-09 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0